.

blogk koymak??

Bir şeylere sınır koyiim diyorum artık.Neden olmasın?Şimdiye kadar kendimi nelerde ne kadar sınırladığımı hiç sorgulamasam da şu aklı başında(!)lıkla bişelere koyiim istiyorum ya da konsun.. Mesela artık sevgime sınır konsun ,bu kadar sınırsız olmasın okadarı da fazla.O o kadar sonsuzken herşeyin bi sonu olunca hiç bi zaman hiç bişe yeterli gelemezki..Sonra bi de karşımdakini düşünerek böle bişe yaptıım için artık birazda kendimi düşünmenin zamanı gelmiştir belki..karşılıkların olduğu bi yer varsa oraya da gidebilirim..

Biara sorumluluklarıma da koyiim dedim ama onlar kendiliğinden oluşuyomuş:d bi hüzünlendim bunu farkedince onun sınırı bi haftalık tatillerden ibaret olabilir gibime geliyo..

Sonra nazlı da artık kendine bi sınır koysun:d Nesine koyacaksa artık orasını bilmem.Ama aklı 454565678856432 karış havada olmasın,çok çalışmasın.Dadimle olan biteni şura olmasa öğrenemicez!Yemek yerken telefonunu bıraksın mesela ona bi sınır koysun.Sonra gözü daha fazla çekikleşmesin sanki gittikçe çekiliyo onada bi dur desin:D:D Aramıza sınır girerse, kıta bazında olur bu işte bir kapı uzaklıında olur ama velevki öle bişe olursa ona da bi dur desin uzaklara sınır koysun yanıma gelsin.Bi de önce o evlensin ona hiç sınır koymasına gerek yok=)

Diren de sınırlarını aşıp İstanbul'a tekrar gelsin benim gideceğim yok nisana kadar=)

Yapmak istediklerim okadar çokki onlara da bi sınır koysam.O kadar fazlaki hangisini ne zaman yapsam aklım karışıyo, hayalleri de birbirine karışmaya başladı onların hepsini bi kombin haline getirip bi dünya seyehatine çıksam olur muki?Hepsini yapmış olurum böylece ne kadar güzel olurdu!!

Viyana hayallerim de herrşeyin aksine hız kazansın, sınırları aşsın blogları kırsın,gerçeğe dönüşsün.Diğerlerini yapmam için sadece o sınır tanımasın sessizce yol alsın hatta depar atsın..


4 yorum:

Direnk dedi ki...

paragraf arasında gelen itiraf..

special n dedi ki...

nisana kadar gelemicem ama yoksa gelirim ben sürekli görüşelim istiyorum ondan:)

naz. dedi ki...

direnn şşş:D nesli beni singirlendirme sen önce kendine sınır koy beyninin sınırlarını zorla sana güveniyorum daaaaadii!

special n dedi ki...

dude bana yavaştan sinirlendiğini hissediyorum sen ne dersingg!

Yorum Gönder