.

sahnenin oynanmamış sessizliğini oynarken

saat 4 e geliyordu, anahtarı aldık orçunla..Gittik oditoriuma ve hayatımda karşıma çıkan şeyin beni bukadar mutlu edeceği aklıma gelseydi daha önceden, çok önceden! ikinci evim orası olurdu.İhtiyacım olan tek şeyin bir oditorium olcaığını bilseydim..bu hiç aklıma gelmedi!!Bir süre sadece o sessizliği dinledik.Koca sahne boş,koltuklar boş-tabi birinde orcun var- bende sahneye uzanmış halde sessizliği dinledim.Ruhum dinlendiii bi güzel olduu bi mutluluk kapladı içimi.Sessizliğin büyüğü küçüğü olur mu diye sorarsanız var.Oradaki en büyüklerindendi kocamanlarından koca bi oditorium kadar sessizlik vardı.Her yanı kaplamış,tek kelimeyle mükemmel.Orcunla birazcık durduk öyle..

Sonra kurtlu olduğumuz için sabredemedik.Patlat dedim yonga bir şarkı=)oditoriumu küçük bi keşfe çıktıktan sonra şebekliklerimize başladık yine. o sessizlik küçüldüde küçüldüüü piyano notaları içinde kayboldu:d tabi benim 566756345345wattlık ses çıkaran amfiye sahipmişcesine çalabilen mp3 player ımı da unutmamak gerek:)

....veee zoomlight sonataaaa=)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder