.

karmakarışık#3

Blogger ın kendinden geçtiği o günler tumblr a geçmeyi düşündüm,düşünüyorum.Ama yok benim tumblrm!evet hiç bişe de yazmadım!.-twitter aleminden aldığım habere göre blogger da düzelmiş-Twitter ım var ama neslea olaraktan oralara da kolum uzandı..Blogger ı da büyük bi sabırla bekledik,msn nin gelmesini beklediğimizden daha azimle bekledik hatta. Can blogger! post larımızı boşa çıkarmicağını biliyodum.Zira yakın çevremde 250. post u yayınlamaya bi kala yazarlar var, onlara daha yazık..


Amsterdam a gitmeye karar verdim.Karar vermenin ötesinde bunun için para biriktirmeye, önüme gelen her işte çalışmaya başladım bile.Fuarlar falan!Cebit de de çalışcam mesela.Hem teknolojinin dibine inerim hem para kazanırım, hem de Amsterdam a giderim.Ben bişe istedim mi, bi taşta kuş kıyameti olur.Öyle bi insanım yapcak bişe yok.Yalnız İstanbul daki eğlencemden kendimi alamadıkça para biriktirme yalandan öte bişe.Keske rasberry ırjıjfdklg(ikinci kelimeyi bilemedim) yi hiç içmeseydim,tatmasaydım.KB de oncacık şeye 13,5 tl demeseydi.Kenara köşeye iki üç bişe atabilirdim ozaman..Atıcam yine, havadan para yağmaya devam etsin(!)

D-esk-im geldi bugün Amerika dan.Artık çok manidar I love NY eşyalarım var.N.Y manidar işte!Tevriye diilde ne?"Sabah kahvaltısını dünya vatandaşı olarak,öğle yemeğini İstanbul da,akşam yemeğini de İzmir de yedi"...Bohem yaşam diye buna denir işte.Ben de Amsterdam a gidicem.Üç öğün orda yicem..

Ekvator diye bi yer var Taksim de.Mc Donalds ın yan tarafından geçiyosun gidiyosun, orda biyerler de.Ordaki kampanyanın haddi hesabı kalmamış.Bir gün sınırsız, bir gün komich fiyatlarda biraların satıldığı bi yer orası artık.Pztsi günleri yemeğin yanında sınırsız bira,diğer günlerde de ucuzmu ucuz bira.Bu da Amil den mahşerin 4 (atlısına da demek istemiyorum) lüsüne,benden de size bi amme hizmeti olsun.Dilediğinizce gidin,görün..

Ben talimhane deki müzik yapan gruba taktım.Çıkışta sürekli gidip bi parti dinliyorum,sonra varımı-yoğumu bırakıyorum enstrüman kılıfına.Bide herseferinde 39sn yi geçemeyen videolarını çekiyorum.Bi dk ya ulaşsa yeni videolarını da koycam ama bi türlü telefonumun hafızası ona yetemiyor.Sürekli "dirulut" diyo ve bitiyo.Yazık oluyo.Ne ara hergün o hafızayı dolduruyorum hiç bilmiyorum.Şarkıdan falan oluyo galiba.Yine de Amsterdam a gidicem..


Kendime aşcı sıfatını da uygun görsem olur aslında.Bi kaç gün öncesine kadar "İrmik Helvası" yapmayı öğrendim.Seviyorum ben irmik helvasını.Sıcakken iki kaşık yeme limitim olsa da,o iki kaşığı doya doya yiyorum, ballandıra ballandıra yiyorum.Sonracıma "çin usulü tavuk" yapmayı da biliyorum artık; çatçatçatçat soğan, biber doğrayabiliyorum.Duygu katıyorum yemeklere hem de mis gibi oluyo yemeklerim .Hüseyin Özer olmak istemiyorum ama, öyle mütevaziyim.Bi Sofra açmasam da olur.

O diilde yemek demişken Ayhan Sicimoğlu n'apıyo acaba şimdi.Çarşamba günleri Suada da sahne alıyo, başka neler neler yapıyo kimbilir..





Pazar günü büyük buluşma var 20 Ağustos tan beri konuşuyoruz bunu.Hadi bakalım..Direnk in deyişiyle Tay Tay.

Bir kısım okuyucuya sesleniş:Direnk le geçmişimiz embriyoluğumuza dayanmasa da rahat bi çocukluktan-ergenliğe ve ordan da gençliğimize dayanır.Blog alemlerine sığamıcak kadar büyük arkadaşlığımızın içine bir nadide şarkı kaydı dahi girmiş, hertürlü Kıbrıs acısını birlikte tadmışızdır.Hayatıma sonradan girse de hayatımdan çıkmicak olan da Diren dir,candır!Sanal alemde mesaj yollamada son nokta. . .Nasıl? (nası içimde kalmışsa)Hatta O da benle gelicek Amsterdam a.


p.s:Biliyorum annem bu blog u okuyo.Her paragrafa Amsterdam temalı cümleler yazdım ki bilinç altına işlesin.HiHi:)
Read more

durum güncellemesi#4

Belirtmek isterimki şuanki ruh halim tek bişeyi yazmaya odaklı aslında.Ama kriz anında sakinlik politikası herzaman işe yaramıştır,yarar,yaricaktır.Dimieee!? Böyle yıllar yılı hissedilmeyen, genlerden geliyo olduğuna inandığınız şeyleri hissetmeye başlamışsanız b.oku(böyle yazınca çok terbiyeli) yemiş olabilirsiniz.Mesela artık insanlarla ömür boyu küsebiliceğimden de korkma zamanım gelmiştir belki de.Çünkü şimdiye kadar ne öyle kinci bi insan oldum, ne de öyle bana koyabilcek bişeler oldu.Böyle bi kafa karışıklığı işte..Gel de uyu şindi.

Bu kadar derin(nası derin),kendimden sadece duygusal çapta bahseder yazım olmadı galiba şimdiye kadar..Blog un da ağzı torba diilki büzesin..
Read more

Beautiful Day!

Yazımın başlığı Venus'ün Beautiful Day şarkısı yüzünden.Bilirsiniz, peugeot 3008 in reklamında çalan şarkı.Bilir misiniz?


Bugün dönerek aşağı doğru inen merdivenlerden nefret ettiğimi farkettim.bu kadar manasız,kullanışsız bi merdiven şekli daha var mı acaba?çünkü belirli bi kattan sonra otomatiğe bağlamış şekilde inmeye ya da çıkmaya devam ederken, artık kafa beyin taraflarında bi bozulma, bi sarsılma meydana geliyo.Hele de ışıklar otomatik yanmıyosa.."ııı bu son basamak mıydı yaa?"...Öyle yani!


Sokağa olan merakım bugün kendini Talimhane civarlardında tekrar gösterdi.Bu seferki dinlediğim ennnnn güzel müzikti. can okurlarıma dinletmek istediğim için birazcık videoya çektim ama fotoğraflarını çekicek zamanım kalmadı.Özel olarak orda çalıyo gibiydiler bilmiyorum.Normalde iki kişiler ama benim çektiğim kısımda sadece birisi çalıyo.





Aslında bütün post bu video içindi, benim sölicek başka şeyim yokmuş.Sağlıcakla kalın,12 Dev Adam a daha duyarlı olun,bi de Kozan dan blog umu okuyan kimse beni bulsun çok merak ettim onu.d

Diren e sevgiler, hemencik gelsen ya!..
Read more

Re Birth!..

Evet o sevinçli,o yeniden doğma başlığı iyileşme yolunda attığım büyük adım yüzünden.Baya baya oturuyorum artık,sesim normal çıkayazıyo,derin nefes alabiliyorum falan filan..bi kaç gündür de artık 3 asırdır evde olduğum için yazı yazamadım,sel aldı götürdü İstanbul'u, ben onun bir damlasını bile göremedim.Soranlara da "yok yaaaa burda öyle şeyler bi damla yağmur yok." dedim.Evet ancak  gelen tepkilerle eğlenebildim n'apim!..

Ama okuyucu Allah insanı böyle yatalak hasta etmesin,bu kadar sıkıntıya sokmasın..Artık sıkıntıdan küçülerek  yattım evde.Psikolojim bozuldu, herşeye fazla tepki verir olmuştum ki atv anahaberin şarkısına da gözlerim dolunca ben olmuşum dedim..-Tiesto nun şarkısı olan değil bi diğeri- Tabi arada uykusuzluk falan da var, bunlar tatsız şeylerdi.Neyseki dün akşam değişim gerçekleşti..(böyle değişim meğişim "değişik" ifade ediyorum, kafka okumaktan oldu.)


 Birkaç önceki postlarımdan birinde Taksim de sokak müziği yapan gruplardan birinden bahsedip,bunlardan bitane daha var demiştim.Tee bi zaman işte o diğer grubu da gördüm, ancak fotoğraflayabildim ama.Gruplarında bi büyüme, bi gelişme var.Daha bi değişik olmuş müzikleri kayıt da yapmışlar çabalaya çabalaya.Takdir edilesi..Bende de bi sokağa merak var ama henüz tam çözebilmiş diilim.




Ben hastaykene bol bol Var mısın Yok musun izledim ki daha saçma program varsa onu da biliyim diye.Ama yokmuş.O güzelim maçları izletmeyip Var mısın Yok musun izlettiler bana.O nasıl bi laf uzatma, o nasıl bir akmayan program!Bi de inatla her programda bu sefer 500.000 i alcak heycan ve inancıyla dolu  bizim ev.200 tl ve 500.000 kalınca ordaki heycanı görmeniz lazım.Hayır yani belliki 500 i alamican nedir olayın..Neyse serzenişlerimi bizzat Acun a iletmeye karar verdim ya da ne biliyim bitiyomuş zaten..

Maçları da ne güzel yenmedik mi?Bazen çok ilerilere gidebilcez gibi güzel hayallere kapılıyorum.Gitmiyelim mi ya mis gibi oynarken böyle..

Hani o gün msn çöktüya.Baya baya çöktü yani..Ben bunu hiç yaşamamıştım daha önce çok komik bişe yahu.Hiç kimse kimseye bişe gönderememesine rağmen msn de kaldı,inatla çıkmadı,edemedik facebookta da online olduk,edemedik iletilerimize yazdık ne konuştuysak,kimisi daha da edememiş mirc dahi yüklemiş!,daha da edemeseydik bi an şarkıyla iletişime geçeriz diye düşündüm.Neyseki o sırada geldi msn.Bi de öyle olunca bişe,göndermeyince 40 yıl konuşmadığın insanlarla konuşasın geliyo."Acaba napıyoki o,bak şimdi msn im olsaydı bi naber yazardım." düşüncesi sarıyo, için içini yiyo..3 bin yıldır var msni ama bi kere konuşmamışız.Ama ayıp o kadarı.Ceza olsun diye biz de bi gün boyunca msn e girmeyelim ozaman,hani operatörlere karşı telefonların kapatılmasına benzer? euehu..

Hayatımız boyunca kaç kere böyle tanıdıklarımızla yolda karşılaşmışızdır acaba.En alakasız adamla karşılaşmak kadar garibi de yok.Görme ihtiyacı duymadığın için görüşmediğin adamla karşılaşmak, işte o garip!Yine de bol bol karşılaşma yaşarsak, hayatımıza değişiklikler girer,heycan katarız gibime geliyo.

Aylin e kucak dolusu sevgi.


p.s: Şu BBG evi ayağına eve kapatılan o 8 kızdan bahsetmessem içimde kalır.Adamlar baya cinmiş, kızlar çok ama çok salakmış ya.Özellikle 16 yaşındaki kızın ailesi çok iyiymiş.Bu kızlara Köprüden Atlama Yarışması var deseler ünlü olmak adına oraya da katılırlardı gibime geliyo.Öyle bi izlenimleri var üzerimde.Gönderir o 16 yaşındaki kızın ailesi zaten kızı.Belki onlar da atlar, hiç belli olmaz..


Read more

bir cümle #9



 Bir insan kendiyle bu derece barışık olmasın..Buna da çekinmeyin, oha deyin..
Read more

dikkatli olmak lazımmış

Hastalandım ben.Evet üçbin derece sıcaklarda hastalandım.Gerçi burda da artık öyle sıcaklar yok.Göl,sel,sağanak yağmur.Bunların hepsi mevcut İstanbul da.Şimdi tam soğuk mu sıcak mı bilemediğiniz,üstüne bir de yağmurun yağdığı zaman.Devir değişti..Ben de sırtımdan göğsüme,göğsümden boğazıma,boğazımdan kulaklarıma varan ağrılar çekiyorum.Nasıl ne zaman sorularının cevapları da ben de tabi.Neyse merak edilcek bişe yok.Google dan teşhis koyan adama gitmedim,doktora da gitmedim.Zatürrenin solundan geçiyomuşum gibi hissediyorum.Daha ekşınlı bişeyler olursa gidicem ama.Demek ki gezmelerdeyken biraz daha dikkatli olmak lazımmış.


Dünkü Litvanya-Türkiye maçına dair bi kaç sorum var aslında benim. Her bloğun bizlerce yenmesinin ne gibi bir açıklaması vardı?adam adama savunma yaparken alanı boş bırakmamızın?en önemlisi serbest atışlarda kameraman neden gaza geliyodu sürekli?Hidayet nasıl okadar kocaman olmuş?çalışmış mı yoksa çalıştırtmışlar mı bişelerle?Kaya Peker nerdeydi?Son olarak da ne güzel yenmedik mi?Üçlük maçı gibi bişey oldu ve maç izlemeyi nekadar özlediğimi de farkettim.FİBA Europe,FİBA World Cup a bi alıştırma mahiyetinde benim için.FİBA yı kavrayıp dibine vurcaz:d Bugün maç Bulgaristan la.Yeneriz diye düşünüyorum.Varsa bi totem yapalım mı?


Hani hayatının hiç bi döneminde, doğustan gelen şeyler yüzünden tek başına yapamicağın şeyler varya,ben dün onlardan bitanesini kafama dank ettirdim.Smaç basamicam ben hiç bi zaman.Yani normal standartlarda biri beni havaya kaldırıp da "hobacık kızıma at bakalım topu" demedikçe atamam yani.Ne kadar zıplayabildiğimi de biliyorum şimdi kendimizi kandırmayalım.Smaç basamayan basketçi en korktuğum şeydir.Gol atamayan futbolcu kezaa öyle..Futbolcudan ne istedim şimdi hiç bilmiyorum,niye laf ona da gittiyse.

Bugün hasta olmamla ilgisi yok, üç milyon kere falan şu şarkıyı dinledim.Paylaşmadan edemedim,yağmurlu güne mis gibi gitmez mi bu şarkı?




Blog özürlü oldum.Youtube dan post uma şarkı ekliyemedim.Yarebbim yaa.Bu olayı hastalığıma verip kısa zamanda iyileşeceğimi umudediyorum.

Milli Takım a kucak dolusu sevgi.Haaaeeeyyde breee der başarılar dilerim. (hayde bre li bir reklam var bilmeyene)Onun için de şuraya bir tık olmasın mı?
Read more

bir cümle #8

Blogum düzeldi demedi demeyinnnn!!!!Nasıl bir mutluluk hali şu hüzünlü havamda tahmin edemezsin okuyucu.Tesellinin blog hali..Hadi bakalım
Read more

En.! Bal.! Sev.!

Okur İstanbul a sonbahar geldi gibi.Daha gibi diye "Sonbahar Geldi" başlığı açmadım.Zira "Bahar Geldi mi?" postlarım alıp başını gitmişti.Ondandır ben de bi yazmiyim dedim kendimi dizginledim.Ama bugün hava geçmiş bi kaçgüne nazaran baya serindi.Çünkü sanki hiç eylül de diilmişiz gibi bi sıcak vardı ve bugün de esen rüzgarla bayaaa bir serindi.Zatürre esti bildiğin..

Ama yine de çok güzel hoşbeş sohpetli,geyikli bi gün geçirdim.En.&Sev. le.Tamam böyle sakil nicklere gerek yok tabiki naz ve ahmetle.Biri sevgili biri enişte olarak geçtiği için aramızda ondan başlık da böyle.Neyse Leb-i Derya ya gittik okuyucu.Kasırga estiği için oralarda fotoğraf da yok ama manzara mükemmeldi gerçekten.Mekan da çok güzeldi."Programı sen yap, biz uyarız." dediler ben de oraya gidelim sohpet muhabbet olsun dedim.Manzaraya veriyosunuz aslında ne veriyosanız.Ve kahvesi bir mükemmel yahu!Her gittiğim yerde ya Mehmet Efendi kahvesi içersem diye bi korkuyorum.Ama kesinlikle Gönül Kahvesi,Ara Cafe ve Starbucks tan sonra bu kahvede baya ön sıraları alır.Likörle de ikram ettiler bi hoş servis,ortam,manzara..Valla sevdim ben oraya giderim sıkça!

Sonra taksimdeki gezintimize devam ederken hep karşılaştığım müzik grubunu az dinledik bugün.Garipler biraz.Amaa iyiler gibi de yani değişikler.Bi tane daha böyle herkesin bilebileceği bir grup var onlarınki de garip bi müzik tarzı.Neyse şu bahsettiğim grubun elemanlarının çöpçülük yaptığını gördüğünü  iddaa etti.Bence bu kadarını yapmıyolardır.Onlar sokakta müzik yapıp mis gibi de kazanıyo gibi göründüler bana.
Sonra da yine Cihangir e gittik.O gün gittiğimiz yeri gelişmiş yol mefumumla bulamadım tabiki..Yok arkadaş bende ondan.Yani bir yolu ikinci kere bulamıyorum,ilk seferinde de buamıyorum tabi o ayrı.Ama Gps im olsun istiyorum arada.Bana yarar yani teknoloji herkes için sonuçta.Ne var yani yol bulamıyosam!?Adam yapmış işte bişeler. 
Bugün facebooktan biri bana "eğer siz de ciddi anlamda sanal alemde arkadaşlık düşünüyosanız(ciddi anlamda) sizinle arkadaşlık etmek isterim." diye mesaj atmış.Baya baya bunu yazmış.Yazık lan..   ahuehu

Mesela ikibinyıl önce satın alıp da o sıra başka bişeler bulup onu unuttuğun anlar varya,sonra onu bir oda toplama esnasında buluyosun..ozaman bütün odağın o olmuyo mu?aaa-aa ne güzeeeeellll diyosun hani.O zaman oda toplamanın ne anlamı kalıyoki?Oda toplama zaten iyi bişe diil, sakil bişey. 

Stv de "Hakkını Helal Et" diye bi dizi varmış.My name is Earl ün türk versiyonu,dahası dini versiyonu.Eski bi hırsız eskiden hırsızlık yaptığı insanlara gidip helallik istiyo.Adı da Erol adamın.ehueuheuahauhe düşünsene, Sex and The City de de herkesi evlendirip Samantha ya örgü ördürüyolar.Adı da Semiha falan olabilir.haha

Ufak ufak İstanbul a düşün arkadaşlar,hazır sonbahar da gelirken.Öpüldünüz..
Read more

C'mon Doctor-A!!!

En büyük cin  mezuniyetinin ardından doktora yı da kazanarak biz diğer küçük cinlere bir kapıyı daha aralamış oldu.O'nu kutladık, sevdik.  O'nun adı artık Doctor-A:) Kutladık dediysem hala kutluyoruz.Öğrendiğimiz günden beri (gerçi çarşamba oluyo o ama) akşamları kutluyoruz bu olayı.İlk  gün yemek yiyip içerek kutladık.Dün de yine kalabalık olmayan sade bi törenle sonuna kadar kutladık.Hiç de sade diildi gerçi yine Küçük Beyoğlu nda ve yine en eğlenceli masa olarak kutladık!!Her seferinde farkediyorumki en büyük cinimle dışarı çıkmak,dahası akşam dışarı çıkmak en eğlenceli şeylerden bitanesi.diğerleri üzülmesin!!Herkesi bi ayrı severim biliyısınız.Neyse okadar erken gitmemizden kaynaklanan erken gelen sarhoşluğumuz da neşemize neşe kattı.Baya erken ama.11:49p.m



Herşeye şerefe dedik.Herşeye kadeh kaldırdık.3 şerefeden biri tabiki Doctor-A ya gitti.Seviyorum seni cinim tebrik ediyorum.(böyle de reklamını yaparım,tarihe geçiririm olayı)

FIBA 2010 Türkiye de yapılcak habersiz olan okuyucu.İstanbul-Ankara ve İzmir de yapılcak bütün maçlar.Biz Kıbrıs a sürülen nadide grubumuzla bunu tee ozamanlardan haber alıp 2010 da buluşmaya karar vermiştik.Böylece yıllar sonra yine grupça buluşmuş olacaktık.Biletlerin bi kısmı satışa çıktı bile.Nasıl heycanlıyız direnk le nası gaza geliyoruz böyle!..şurdan şuraya geçeriz şu maçlara gideriz,olum bu ne biçim bilet satış sitesi,olsun hepsine gidilir diye diye seneye bugünlerin hayalini kuruyoruz..Lise 1 bile diilken kurulan hayalin üniversite yıllarında gerçekleşicek olması çok iyi bişe diil mi yaa!evet dendiğini duyar gibiyim..Basket herzaman can'dır güzeldir.Oyuncular daha bi değerlidir..
 Aşk-ı Memnu nun yeni sezon ilk bölümü sizi de yormadı mı ya..Kimdi gören,ha öpüştüler ha yine sevişecekler derken bişe olmadı..O nasıl bi bölümdür.Hiçbişeysiz, sonuca varmamış.Asıl üzerinde kafa yoran seyirci analizi ekşi sözlükte.Dahası ekşi yazarlarının bu diziye olan saplantısı da ilginçç! ekş-i memnu başlığı ne demek oluyor!bi bakmanız lazım sanki borsa dibe çökmüş de onun analizi sonrası öngörüler yazıyosun.Deli mi ne bunlar?..Ben "ya bu dizi bu kadar polisiye mii?" diye düşündüm.. Tamam behlül çok yakışıklı,lansman dışı,o yakışıklıysa ben neyim ezikliği yaratabilir ama yani o zaman Ahmet Ümit in kitaplarından birini seneryolaştıralım orda oyna bebeyim.Konsepte de uygun hem.Bunu bi düşün..

Daha önceki postlarımda da bahsetmiştim.Ne istediğini bilen insan 3lemesi yapıcaz direnk ve wod la.Bugün yine direnkle birbirimizi nası gaza getirdik nası gaza getirdik.Ben onu yarın bigün yayınlarım demedi demeyin.Arada O'nunla durum güncellemesi yapıyoruz kendimize gelmeye ihtiyacımız oluyo.Ve farkediyorumki konular hakkındaki tespit etme yeteneğimiz günbegün artıyor:)

Bugün Cihangir deydim yine..Ortalama -ordan burdan toplanmış- 6 masalık, minnacık bi çay bahçesivari yerde oturduk.Mis gibi manzarada geleceğime baktım yine, biliyorum gelecekte bu mAnzaraya bakıyo olcam...Zahterle buluştuk! sohpet, muhabbet, dedikodularrr, zaman geçiverdi.Ona kucak dolusu sevgi ve bi daha hoşgeldinn artstt!:)
Read more

gelen giden olur