.

vizelerden dude aa-ankara ya

"Vizelerimin başlamasına bir hafta kaldı.Nazın gelmesine 8 gün.Ankara ya gitmeme ikibuçuk hafta kaldı!..
Şimdi şunlar için naapıyosun deseniz hiç bişe yapmıyorum.Nazlı yı bekliyorum,Ankara için planlar yapıyorum ama hiç ders çalışmıyorum!Özellikle şu gün, şu ÇARŞAMBA günü hiç çalışasım yok.-Bilindii üzere çarşamba sendromum-çarşamba, dışardaki kasırgayla harmanlanıp daha bi dayanılmaz halde aslında.İşe geldim iş yapmıyorum, ders kitaplarım önümde onu da çalışmıyorum.Herşey hali hazırda -ecek -acak eklerini taşıyor"...


...Bi hafta önce yazmaya başladıım yazıydı bu.Şimdi nazlı geldi vizeler yarın başlıo ankara ya gitmeme 10 gün kaldı..Değişmeyen ne diye sorulacak olsa ben yine ders çalışmıyorum..Hİç ama hiç de çalışasım yok..Kaliyim diyorum ama erasmusa başvurulacak hafiften yüksek not ortalaması olsun,burslar alınsında istiyorum..Bakcaz artık.


!!Ankaraya 1.2 kala baya bi heycan yaptım.Diren Hasan ve Yağmur üçlüsüyle yapılacak çok şey var.Özellikle bi Kıbrıs muhabbeti dönerki kaçırılmayacak şey değil!Fotoğraf makineleri hazır olsunnn!!

Tabi bu arada Yağmur la olan bi italian job geyiimiz var.. ki şu aralar denizleri aşmış durumda hiç bilemiyorummm>=))İtalian Job şu an azcık fazla olabilir ama hiç kaçmaz şeyler varrr!

Ozaman ben biraz ders çalışiyim de içim azcık rahat etsin..DAvranış bilimleri,makro,hukuk,para bankacılık,inklap,türk dili :/ bu da ne demek oluyorrr yaa!!!Tüm bunların içinde gizli şeyler de yapıyorumda onlardan kimsenin haberi yokk=))). . .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder