.

Rock'n Web!!


Herkese merhaba! Aslında hiç olmaması gereken tek günün Perşembe olduğu düşüncesini pekiştiriyorum tekrardan. Hafta ortasını hafta sonuna bağlayan ,gereksiz yere tampon görevi gören ve aslında olmasa hiç birimizin bişe kaybetmiceği bi gün bana kalırsa.Peki bu kadar dışlama yeter...


Bir önceki postumda müzik konusunda çektiğim sıkıntıdan bahsetmiştim. Arada playlistler bulsam da aslında giderilmemiş bi sıkıntıydı.

http://www.fm34.com/
Taki dün kanalda dertsiz ,tasasız bi online radyo keşfedene,daha doğrusu keşfettirilene, kadar! FM34..Sizi ve kendisini sürekli başa saramayacak kadar geniş playlistlere sahip, ve son derece keyifli ilk mainstream rock radyosu.Manifestoları,ki okunulası, rock üzerine kurulmuş olmalarına rağmen rock ı farklı bir açıdan dinleyicilere sunmaları, farklı bişeyler beklemeniz gerektiğinin sinyallerini veriyor aslında.Fotoğraftan da görüldüğü üzere; canınızı, derin düşünceler, asilik-asabilik, ya da bi kalıba sokulabilecek bişeylerin dışında eğlence çektiren bi radyo:)ve okurum sloganları dahilinde rahatlıkla söyleyebilirim ki; bu radyo, müziğin n' haliyle rock'ın e-halinin birleştiği noktadır.

Radyoyu eğlenceli kılan bir başka olayı da kullanıcı temelli bi radyo olmaya hazırlanıyor olması. Yakın zamanda kendi radyo programlarımızı hazırlayıp sunmaya hazır olmalıymışız.Dj ruhlu okurum! bunu seviceksin..
Dinlemek için ne yapıcağını biliyorsunuz.



Siz bu radyoyu dinlerken, ben de bugün çalışmıyor olmamın tadını çıkarıyor, tadını çıkarıyor ve tadını çıkarıyor olacağım..Ay hayat çok zor!


öptüm'n

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet... Bence de çok lkuyhg bir radyo.

Yorum Gönder