.

Dudeee c'mooooonnn!


Dadi bak sen bilmiyosun!sana bildiğin herşeyi ben öğrettim üniversite hayatın boyunca.Kıçı yerde duran diil çok gezen bilir demiş birileri.O yüzdendir ki senin evde oturman diil benim gezmem yine ikimizin yararına.Ne zannettin dadi ben sadece kendime gezmem ikimiz için bişiler kapar gelirim.:d

İnterinnet fennannn diye gelmediini biliyorum!:d yoksa gelemiomusun lan! valla en sinir olduum şey geleMEMEk biliyosun!



Dadi hayatın zewklerinden daha fazla mahrum kalamazdım.ben de ver yansın dedim:d giderim ,gelirim, göreceimi görürüüümmm akaaabinde arkama bile bakmam:p bedük vardı bedük sen onu daha bilmiyosun öğretecem.Automatic ozımannn



Ayrıca bahar öyle gelmez işte..Daha gelemedi biliyorum. yağmur yağacak sen dur ben o seriyi biritceim zamanı biliyorum..Herşeyi biliyorum zaten ben baş bilenim:D

Senden fikrimühim olmaz sesin güzel diil bikere:pPp hadi bakiyim..

!!!!!!!!!!!DUDES LOOK LIKE LADIES!!!!!!!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder