.

karmakarışık

Bahar şenlikleri okulda başladı .Odtü deki Yeni Türkü fiyaskomun daha alımlısı Betül Demir olarak İü de karşımdaydı.Gerçi bu seferki benim bilmezliğim diil kadının kendini bilmez bi şekilde şarkı söylemesinden kaynaklıydı. "yok artık lebron james bu kadın kim olaki???" dedim.Cevabını, kendisi söylediği şarkılarla vermek istedi de Nil'in şarkılarını söyleyince biz kim hiç anlamadık onu.En sonunda bir dayanılmaz şarkısı var üstelik en sakili ağıza takılanlardan.Onu söyledi bu kesin onun dedik.Ne yazıktır hala aklımda..Ama ennn fecisi bu kadının web sitesi.Korkarsınız!! şöleki: http://www.betuldemir.net/


Dün göle gittik.Dibine kadar indik gölün.Manzara kendinden geçirici.Böyle yeşil mavi birleşiminde, mavinin göl olmasından kaynaklı eziklikle, yeşil o derece baskındıki bi ara yeşil görüyorum sandım heryeri.Sonra farklı ekosistem içinde bi güzel kahvaltı ettik.Ya da benim kahvaltımı böcikler etti bilemedim.

Şenlik kapsamında kurulan yemek standlarında kumpirin 7 milyon olması!Biz okulda yemeği 50krs a yemeye alışmıştık!Bi de rock'n roll şenlii war okulda aynı zamanda.Onun için bi beklenti içerisindeyim.Jailhouse Rock ozaman.

Bugün çarşamba sendromum kendi kendini imha etti.Salı nın güzel oluşunun avuntusu mu?Haaayıııırr. Havaların güzelliğinden mi? Haaaayıııırrr. Tam olarak binlerce çarşambadır yaptığımu yapmıyorum bugün.Makale kesintiye uğradı!!!Benden kaynaklı diil üstadım yapılacak bişe yok dedi!Keyif çayımı içiyorum bu sefer:)

Baba ve Piç i özledim.Hala okumaya devam edemiyorum.Nedenleri ve hakları saklıdır tabi.Ama gönül isterdiki şimdi yanımda olsun doya doya okiyim.

Bi de Ankara yı özleme girişimlerim var.çiftçi gelse de biraz havamı bulsam.Deniz vardı ben ona bi candım:)bi de Ayşegüll...

İkizcanım benle hiçbiyere gelmiyo.Onun ayarını bi yapmam gerekicek.Biz eskiden gezeridiikk tozaridikkk.Dışarı çıkmıyo mu bana mı öyle geliyo şu anda onun gözlemindeyim.Hadi bakalım dudeee umu ariyim ozaman ben.c ya

2 yorum:

special n dedi ki...

ve edit yazmanın en neşeli haliyle Baba ve Piç e illegal olsa da biyerlerden ulaştığımı belirtmek isterim.Hadi bana iyi okumalar

yıldırım dedi ki...

çarşamba güzeli, demek makale kesintiye uğradı :D 13 müydü 19 mu tam hatırlayamadım..
evet göl çok güzeldi, hatta ve hatta ayrı bi güzeldi... en kısa zamanda tekrarlamak dileğiyle...

Yorum Gönder