.

En güzel sondan bi önceki gün!..

Dün yine herzamanki gibi bahar geldi mi serimin ardından kış hala dedirten bi hava var gibi oldu(nadide okuyucum bnu sen iyi bilirsin:d).Sabah yağmur yağdı hava soğuktu zaten ama sonra bi baktık güneş açtı yine sevindik, festival dediğin tatil dediğin güneşli geçer!.

Yağmur çocuum iyileşti o da bize katıldı.Çiftci odtü de mutluymuşş yapcak bişe yok..(: ben de mutluydum aslında ama İstanbul da daha bi mutluyum(!)










Bundan sonra her türlü, her yerdeki,her grup arkadaşla birlikte tüm bedük konserlerine gidiyorum.Bedük bi numara tek kelimeyle hayatımda gerçekten bu kadar çok eğlendiğimi az hatırlıyorum!

Okadar güzel şarkılar söyledi ki kendi parçalarının dışında da tüm odtü kendimizden geçtik!Eğlene eğlene bi hal oldum ben:)







2 yorum:

yıldırım dedi ki...

"ben de mutluydum aslında ama İstanbul da daha bi mutluyum(!)" gel artık yav İstanbul özledi seni :D Bedük'e sorsaydın ama gözlükle görmek zor olmuyor muymuş :D

special n dedi ki...

bedük görmesin söylesin coştursun:)bizim festivalde de kopulacak anlar olacak programdan anladıım kadarıyla!bugün akşam görüşmek üzeree!

Yorum Gönder