.

Güneyden küba havası

Merhaba okuyucu.Şimdi sitem gibi olmasın da, şu an Adana dan nasıl gidilirin, nasıl çıkılırın o derece peşindeyim ki, yemeden içmeden kesildim. Bir takım grev sonucu tren yolunu da kullanamadığımızdan bir günümü daha bu derece kısıtlı geçiremiyeceğimi düşünerek daha da kötü oluyorum.Aslında derdim İstanbul'a geri dönmek.Bütün huysuzluğu bu yüzden yapıyorum. Yiyip içmek nereye kadar sorusunun cevabını hiç düşünmeden buralara kadar ikizim de ikizim diye geldiğim için biraz fazla gaza gelmişim diyorum.

Yine de buranın bir güzel havası suyu var okurum .Adana yı da çözdüm gitti Turgüt Özal ı ve paşalar toplamını bana sorunuz:)

Haftanın bir doğa fotoğrafı olacaksa o da bu olur diye düşünüyorum, kendim o 
softluğunu bizzat yaşadığımdan;



Hali hazırda künefemde kebabımda tantunimde bir insanım, ne kadar sıkılıyorum diyorsam da, sürekli yeme halime engel olamıyorum!

O sıralarda siz de, Akbank Sanat tan sonra programlarına bakmayı alışkanlık haline getirdiğim Salon İksv ye bir göz atın, hoşunuza giden olursa gidin falan.Veya yakın bir tarih için Küba müziğinden hoşlanıyorsanız 'Buena Vista Show' u deneyin.! Bana kalırsa gidilmesi gereken bir konser.Detaylar için tık tık.Canlı canlı 'chan chan' dinlemenin farklı bir keyfi olacaktır eminim:)İnanılması zor ama ben de gidiyorum:)



Küba müziği demişken;




öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder