.

Paris! Marmaris! İstanbul!

Herkese merhaba!! Uzun zaman oldu yine farkındayım ama blogumdan ziyade sanırım birazcık kendim için olan ilhamı kaybettim. Yazın bana göre yapılıcak en iyi şeyi yapamadığım için sıkıntıdan bi süre içime çekilmiş olabilirim. Bi de bazı zamanlar gelen İstanbul sarhoşluğu emin olun bi süre yakanızı  bırakmıyor. Tabi yaşayan bilir ya da beni iyi tanıyanlar öğrenir : )

Eğlence hiçbir şekilde ekstrem durumlara aldırmıyor, ramazan dinlemiyor, sıcağı  hiç dinlemiyor! Zira hepimiz  saat 12de hissedilen sıcaklık 43 derece olduğunda,  sıcaaaakkkk diye kaçışmak yerine oturup terlemeye bi şekilde tavız!

Geçtiğimiz Cumartesi tamamiyle Asmalımescit merkezli bi program yapmış olsak da niyeyse kendimizi yine Küçük Beyoğlu nda bulduk.Orayı seviyorum, kokteylleri hem güzel hem de ucuz. Pek bi değişime uğramasa da playlist i de gayet iyi ve Cumartesileri kesinlikle kendini aşmaya başlamış!!Cumartesi günleri dışarıya kurulan dj setiyle ve normalde çalmayan şarkıları çalarak insanları koparan dj iyle daha bir eğlenceli daha bir vakit geçirilesi olmuş. 

Biz tam bu şarkılar da nesi diye düşünürken çalışanlardan bir tanesinin beni kolumdan tutup bir fotoğraf makinesinin önüne getirmesi ve gözüme bi maske takmasıyla fotoğrafların çekilmesi bir oldu!!Saat ilerledikçe fotoğrafların şekli değişti daha şebek daha komik fotoğraflar ortaya çıktı. Gayet eğlenceli gelecek Cumartesi ni orada geçirmeniz için güzel bi neden bana kalırsa..


**Marmaris lütfen bizimle olur musun?Lütfen tatil yerimiz olur musun? rica edicem artık...

..ve bir Paris hikayeciği günün şarkısıyla birlikte.. http://fizy.com/#s/1eqhbo


Bundan 15 sene önce eski Paris in daha eski ,haliyle daha orijinal olduğu  zamanlarda, Eiffel Kulesi ni satın almaya karar vermiş birilerinden bahsetmek gerek.Kule büyük, kule ışıklı, kule ihtişamlı. En güzel manzaralardan bi tanesi, büyüleyici, Paris’ e özel.. Ve bu düşüncenin tam 15 yıl sonrasına, benim Eiffel kulesi  manzaralı olmicak evlilik fotoğrafımın da tam üzerine ,yılbaşında,tabii ki evlenmemek üzere, biraz daha açılmak için Paris e gitme hayalimi ortaya çıkarmak gerek. Biraz heyecan, biraz daha hayal kurma sonrasında her şeyin sönüp gitmesi sonucunu da ekliyelim. 
                                                                 *    *    *
Her şey çok güzel olabilirdi aslında, zira biraz  Paris’in  kimseye zararı olmazdı ama tam bir hüsranla bunun olmicağını kabullendim..Tam acaba ne zaman Paris benim hayatımda yer alıcak diye düşünürken, ve tam 15 sene Eiffel e sahip olana bunu anlatırken bana dedi ki; "Artık Eiffel senindir." ..
                                                     *    *    *
Artık benim Paris le 15 yıllık bi geçmişim ve Eiffel kulem var.Gerçekten gidip,görene kadar ve sevdiklerime mutlu olsunlar diye minik minik eiffel ler alana kadar, tabiki bu 15 seneyi hiç bir yere bırakmadan 16. seneme girene kadar Eiffel benimdir.. Çok mersii:)

                                                           ~ F I N ~

öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder