.

pazar bahaneleri # 1

Herkese merhaba!Dün ilk aşkım evlendi okurum. Karşılıklı göbekler atarak, karşılıklı bağıra çağıra şarkılar söyleyerek evlendi. Ben bin kilo kadar nikah şekerinden yedim, normalde hatıra diye saklanır ya.. Bi an duygusala bağladım ama  O'nun için mutlu olduğumdan. Neyse hayatı dramatize etme yetim bu kadar, amcam evlendi de dün.. 


Yeni bişe olmadığından ya da yenilikçi düşüncelerim ve dahi hayallerim beni terk ettiğinden yazmamazlık etmedim tabi. Aksine hayatı overdose duyguyla ya da zamanla kavga ederken ve aynı aralığa çok şey sıkıştırmanız gerekerek yaşadığınızda da yazacak bi şey yokmuş gibi olabiliyor pekala.


Bana blogumu da erteletecek ama aynı zamanda blogun havasını ve cihangir mode unu tekrar getircek bi adam(yazar burda olaya gizem katıyor), çokça yapılacaklar maddem , okunacak kitaplar, akbank caz festivali ve şu ana kadar görmeyenlere şiddetle tavsiye ettiğim "madde ışık sergisi" var. Hayatımın bi kısmını isteyerek erteledim. Evet yine olsa, yine yaparım.


ilk kısım çokça kendi şahsına münasır o yüzden onu atlıyorum:)




Madde Işık sergisi geçtiğimiz haziran ayında borusan müzik evinde açıldı.Borusan Müzikevi nin toplam 6 katında yangın merdivenleri tarzı merdivenleri kullanarak her kapıyı bi farklı ışığa, sese fotoğrafa değişik bi sanata açıyorsunuz. Mutlaka gidip görülesi, zevkle incelenesi bi sergi ve 10 ekim e kadar..






Akbank Caz Festivali kapsamında akşamüstü caz, ve tshirt tasarımı (mavi bunu mavi love jazz sloganıyla yapıyo) etkinliklerine katılmalı!




Bir arkadaşla/sevgiliyle eğlenilesi, yeni caz gruplarını dinlemek için tercih edilesi etkinlikler. Yalnız akbank sanat cafe ve atolyesi küçük olduğu için etkinlikler başlamadan dinletiler için yer ayırtmanız, tasarım içinse bir saat öncesinden davetiye almanız gerekiyor.Ve güzel bi alternatif olarak cazlı brunch için moda teras ı tercih edebilirsiniz.




Akbank Caz Festivali demişken bana kocaman bir caz tarihi ve festival tarihi ansiklopedisi, ve 20. yıla özel bir albüm hediye eden ikizimi daha bir sevmek isterim.




Yazının ikinci kısmını bir aralık yazıcam yine, söz yazıcam..Bu arada siz de sigara yanıkları ndaki ödüllü soruya bi göz atın ve sinema bileti kazanın!!


ve günün şarkısı fğansız sevgiliden o zaman. n'oolur:)



öptüm'n

1 yorum:

Eren Doğan dedi ki...

kahretsin çok iyi parça ;)

Yorum Gönder