.

Hediyelerle Paris, hediyelerle Amsterdam!

Herkese merhaba! Henüz gidip göremediğim her yere giden her arkadaşım, özellikle içinde Paris'i ve Amsterdam ı bulunduran ülkelere gidiyolarsa, gözümde daha can daha mis birer bireyler. 


Batu bu dönemin başında erasmusla Amsterdam'a gidip beni benden almış bi arkadaşım. Dün okulda azıcık dans ederken, azıcık insanlara müzikle ilgili bişeler anlatırken, azıcık da ders çalışırken annem arayıp bana bi paketin geldiğini haber verdi. Bana gelen kargolara olan aşkımdan daha öncede bahsetmiştim. Seviyorum böyle her gün bi tane gelse, dünyanın en mutlu insanı olabilirim pekala:) Evdeki bütün meraklardan ve bütün "o paketi biz açalım" isteklerini ustalıkla savuşturarak kargomu ilk ben açabildim. Hediyemle ne yapmam gerektiğini anlatan bir kart ve bayıldığım üç hediye çıktı içinden. Hollanda temalı baskıları olan önlüğümü takıp daha önceden yaptığım gibi muffinler yapmalıydım(tatları konusunda garantisiz ama görüntüsü ustalık içeren). Ve o muffinlerin yanına da yine aynı desendeki çay setini kullanıp  çay demlemeliydim ve her ne kadar bol bol Hollanda içersede bu ikisinin keyfini çıkarırken biraz Paris hayal etmeliydim!:)






Ve çok öncesinde burada yer alması gereken ama ben hevesimi ancak alabildiğim için ancak paylaştığım Paris hediyelerim. Yine ne yapılabiliri anlatan ama bu sefer 5 kartpostalım ve şaheser bi eiffel kulem var. Kendisi ışıklandırmasıyla da tam bir paris tadında bi kule:)Kartpostalların arkasında yazanların hakkı bende saklı gidip gördükçe oraları ve o kartpostalları da teker teker burada paylaşıcam.Ve tabi bir de benim için asıl hediyem olan paris harita'm var ki, yakında ezberliyebilirim..Ern tarzı bi hediye;)




Çarşamba dedin mi haftanın aslında bitmiş olduğu kanısına kapılmak, işte o bi yandan hayatı zorlaştıran, bi yandan da çekilir kılan bi kanı. Hepimizin hayatı zor okurum, hepimizin bir Cumaya daha da iyisi bi Cumartesine ihtiyacı var.Zira benim için cuma demek sevgiliye günbegün yaklaşmak demek:)





öptüm'n

1 yorum:

Eren Doğan dedi ki...

Comment est la tour Eiffel?? :-) Eyfel kulesi nasıl bakalım, görmeyeli?? :-)

Yorum Gönder