.

Kariyer'n

Üniversiteye başladığımdan beri ufak tefek organizasyon işlerinde çalışıp misler gibi harçlığımı çıkardım. Aynı zamanda bi süre bi denetim firmasında çalıştım ve son zamanlarda da konserlerde çalışmaya başlamıştım. Son bi kaç ay, o yüzden çalıştığım en güzel işlerle ve çok keyifli anlarla geçti. Dinleyip de konserine gitmek istiyeceğim çoğu sanatçıyı bi güzel izledim. 
Ve kariyerin n' hali, geçtiğimiz hafta sonu ve bu hafta itibariyle iki level birden atlamış bulundu. Uzun süredir heyecanla, sonlara doğru da açıkçası biraz umutsuzlukla beklediğim işime sonunda kavuştum.

 Okurum; şu satırları yazmaktan kendi kendime heyecan, sevinç ve gurur duyarım..            Artık O bir NTV çalışanı, O bir Hayatı Doldur Marka Temsilcisi!

Kariyerimin şu başlangıcında Berk' e kesinlikle kucak dolusu teşekkür yollamak gerekir.Zira beni kendine çalışma partneri seçmiş ve bu  yolda benden dik, benden azimli ve dahi kararlı yürümüştür:)Hatta ne biliyim havai fişekler,meşaleler ve çatapatların bir kısmı da onun için gidebilir. Ve ikinci level atlaması için Gözde'ye kucak dolusu sevgi yollamayı da ihmal etmemek gerek!  Bi de askerdeki abime..öhm..

Her ne kadar şu sıralar uyumak lüks olsa da (yazar burda alttan alttan uyumanın onun zevki,onun yaşam amacının bir kısmı olduğunu okuyucuya empoze ediyor), en heyecanlı günlerimi şu sıralar yaşıyorum.Daha önce kurumsal bi yerde çalışmadığım için olayı çözmeye çalışıyorum.İşler nasıl yürür ona bakıyorum,ve bahane, kaçamak gibi şeyleri kabul etmicek bu rutine alışmaya çalışıyorum. Tabi ilk gerçek maaşımı nasıl ıslatırız diye de düşünüyorum! bi de rüyamda kendimi sürekli iş yaparken görüyorum.Bunlar dahilinde artık dans edemiyorum,tiyatro da rol kapmaya çalışamıyorum, ve ablamı üç gündür görmedim..Olayı şöyle bir kabaca kaptıysanız, bir de gelecek pazar bahaneme göz atın derim.

Ay hayat çok zor.. :)

öptüm'n

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Kariyerinde başarılar dilerim. Kurumsal bir firmada çalışmak çok zevklidir. arkadaşlıklar da çok seviyelidir. Tebrikler ederiz size ve sizi yetiştirenlere..

Adsız dedi ki...

hey tebrikler çok ii başarılarının devamını dilerim benim kadar çalışkan birinin daha olduğunu bilmiyordum bu dünyada :) belki bir kaç sosyal aktivitenden geri kalacaksın ama hayatta herkes den her zaman bir adım önde olacaksın. çok zor okul ve işi aynı anda yürütmek bende günde 5 saat uyuyorum hama kendi paranı kazanmanın özgürlüğü tatminkarlığı ve keyfi çok farklı :)) sevgiler..

Yorum Gönder