.

'n project

Merhaba herkese!!Yavaştan iyileşmeye başladığım şu sıralarda artık biraz daha evde durursam benden bişeylerin kopup gidiceğini düşünüyorum.Yatarken binlerce plan yaptım kafamda, her  güne en az bir şey sığdırdım, aynı zamanda çokca şeyi kaçırdım.Hüznümü facebook la paylaştım, binlerce film izledim, kitap okudum.Aslında en yapmam gereken şeyi de yaptım, bolca düşündüm, yeni kararlar almayı bildim..

Stajıma geri dönmeme bi kaldı. ''Geri'' diyorum evet.napcan işte..?

Yattığım  bu süre içerisinde, kapsamlı sayılabilecek bir araştırma yapmış olmama rağmen Gotan Project in son albümünü bulamamıştım.Bugün bloglar arasında gezinti yaparken çaaat diye önüme çıktı. Blog bi harikaydı!İçinde envayi çeşit müzik türü sanatçı/grup, ve onların albümlerini barındırıyor.Gotan Project in önümüzdeki aylarda İstanbul'a gelecek olmasıysa apayrı!Zaten yaklaşan konserler, festivaller ve organizasyonlar kesinlikle baştan çıkarıcılar!!Aslında bir yanım diyor ki,'' bu yaz ne İspanya da ne İtalya da ne Yunanistan da hiç bi yerde olmayıp, İstanbul'un bu halinin tadını çıkarmalısın..''Havanın güzelleşmesiyle ne kadar daha yaşanabilir, daha ne kadar eğlenceli ve atraksyon dolu bi yer olabilir tahmin edemiyorum!Ediyorum da hepsine nasıl yetişiriz onu düşünmek gerek.Hiç Gotan Project dinlemediyseniz resmin üzerine tıklayın ve kendinizi tango tınılarıyla güzel bir müzik keyfine bırakın.


Hafta sonunda yine her şeye aşırı katılımcılığım sonucu güzel organizasyonlara katılıyorum ben. İyileşmemin acısını sokağa yarın sabah 7:30 dan itibaren çıkarmayı, bi kaç gün önce çok uygun bulmuştum halbuki.Yine de havanın bugünkü kadar güzel olmasını  diliyorum, yağmursuz ve güzel..Dışarı çıkmayı abartAmayıp eve geri dönerken beni mutlu edicek cinsten bir hava olsun istiyorum..

Hepimze sağlıklı ve güzel bi hafta sonu diliyorum!!Gotan Project 'in tadını çıkarın


öptüm'n


titled by 'naz

1 yorum:

Direnk dedi ki...

aklına gelen istanbulun tadını çıkarma fikrini sevmedim! bilesin..

Yorum Gönder