.

her zaman değil bazen

Selamlar herkese!!Havaların bu derece güzel olması, ve benim enteresan bi şekilde yapmak zorunda olduğum bişeylerin olmaması o kadar müthiş bi şey ki!!Sadece midemin bulantısı geçmeli!!:)

İnfected Mushroom konserine gidemedim doslar!!Bir kapı satışta, kapı satış için ayrılan bilet sayısı nasıl olur da 17 olabilir?Kapı satışı mentalitesine hafif aykırı tarzda yapılmak istenen bi satışla karşı karşıya kaldık.Tercih ettiğim bi şey de değildi aslında kapı satışından bilet almak ama biletix bir ara bilet satışa hata verdiğinden ''biz de kapıdan alırız artık'' rahatlığında hiç bir sakınca görmemiştik! Taki kapıdaki görevlinin bize kapı satışımız 17 taneydi zaten diyip bunu da, muhteşem bir şeymiş gibi söylene kadar. Kendimizi oraya buraya atmasaydık da naapsaydık?Hayal kırıklığımın haddinin ve hesabının olmadığı sayılı anlardan birine şahit olmuş insanlar var tabii. 


Neyse geri kalan üçmilyonsekizyüzdoksanbeşbinyediyüzdoksaniki konserden seçer giderim tesellisi içerisindeyim ama, görüyorum ki konser konusunda o kadar da şanslı biri değilim. Bronx u birden sevmedim.. Farklı geçmesi gereken gece farklı olamasa da oldukça eğlenceliydi yine de.

İFB 2010 başladı ve üçüncü gününe girdi bile!! Ünlü fotoğrafçılar ve onların çektikleri fotoğraflarla, fotoğrafların hikayeleriyle söyleşiler eşliğinde keyifli zamanlar geçirebiliyorsunuz.Ve fotoğrafları anlamanın fotoğrafçıyı anlamak olduğunu daha da iyi kavrayabiliyorsunuz.

pazartesi nin de böyle bi köşesi olsun;


Haftanın şarkısı bu olsun, her seferinde bi daha dinlemicem diyip tekrar başa alıyorum;




Hepinize iyi haftalar!!


öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder