.

hı hı.

-Bir ders çalışamayan n' in hikayesi-

saat 00:33 civarı beyne artı şeyler almayı reddeden bünyesinden kaynaklı: arkadaşının doğum gününü şaşırır.?

ders çalışmak istemediğinden kaynaklı: telefonundaki fotoğraflara bakar, videoları izler.(bilgisayarla ilgilenmiyorum efekti)

vicdanına yediremediğinden dolayı: sayfaları karıştırır.

fakat yine ders çalışamadığından kaynaklı: yiyecek bir şeyler için dolaba doğru yollanır( ders çalışırken yemeden duramıyorum, konsantre olamıyorum bahanesi)

sinirlerine hakim olamamasından kaynaklı: 0.5 kalemi sert yazmaktan bitap düşer, ucu-başı yamulur, uçlar tükenir. şimdi kalemin ne olduğunu söyleyemiyorum, markaya girer.

henüz üç soru çözdüğünden kaynaklı: şimdi  3 e kadar çalışsam, yarın da erken kalksam öğlene kadar çalışsam, ara versem yine çalışsam programları yapar..ken ekşi sözlük açar..

ekşi sözlük okumaktan kaynaklı: o onlarca tıkla binlerce kahkaha atar içten içe, onlarca tıktan facebook taki like'a, o like tan yiğit özgür ve dahi alpay erdem karikatürlerine bir yolculuk başlar. Artık ipin ucu kaçar videolar teker teker açılır doldurulur.

Birden bire bi türk filmi olsa da izlesek dilekleriyle doluşur iç kısım.

bi de 1 nisan...

hı hı.



öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder