.

''parça parça ruh hali'' yazıları

Herkese merhaba!!Son 21 pazardır seslendiğim gibi ,geçen pazar okuyancığıma seslenemediğim için üzgünüm.Hatta son iki haftadır yazmadığım için sıkıntıdayım.Fazlaca yazmak istedim ama, şöyle bir baktım ki; okuldaş blog yazarları da aynı dertten muzdariplermiş.Peki dedim, son sınavıma bir kala, ben daha fazla dayanamayabilirim.


Sınavlarımdı, başarısız geçen sınavlarımdı, girmemeyi düşündüklerimdi, yemeyip girdiklerimdi.. geceyi gündüze katmalı böyle 2 haftam geçti.Çokça sinirli, çokça tahammülsüz ve tepesi atmış bir n' in hoşnutsuzluğundan yıldı çoğu. Biraz yıldı ama, az..
Müthiş hava koşullarına rağmen kimi zaman kulüpte kapanıp ders çalışmamdan dolayı hayıflanma kısmını atlıyorum.Her zamanki gibi öyleydi zaten. Murphy kuralları boş yere kol gezmiyor azizim, onlar böyle anlar için var..


Son 21 pazar dedim de. Blogumun köşe tadındaki o kısmını seviyorum.Biraz daha önem vermeye karar verdim pazar yazılarıma.Daha güzel enteresan ve de değişik şeyler yazsam fena mı olurdu? Gayet tabii..


Bütün hafta sonu ve akşamlar boyunca ''nee cumartesi akşamı dışarı çıkmak yok mu?, emin misin? bir iki saatliğine bile mi yok?'' tarzı caydırıcı özelliği olan sorularla beni daha da bezdiren arkadaşlarıma serzenişlerimi iletmek isterim. Ne kadar zor olduğunun farkında olmamanız.. acı doslar.Olayın ehemmiyetinin anlaşılması adına yineliyorum ''Ben her sınav dönemi okulu bırakırım.'' Zaten aşcı olmak istiyorumdu..


Gerçi çıktım ben dışarıları ilk hafta.Sonrasında muhasebe,finans,ekonomi ve işletme yönetimi şeklinde sıralı bir sınav çizelgem beni oturrtu yerime.O gün bugündür hayat enerjimin bi kısmını yerin içine gömmüşler gibi.Neyse yarın bitiyor zaten.Şunca paragrafta hali hazırda sınavlardan bahsediyor olmam, ne derece burhanlarda olduğumu açıklamıştır diye düşünüyorum.


**Kısa zaman sonra küçük bir yardım isteyecek olabilirim sizden. İmece diyelim Anadolu dan olsun..


Şimdilerde beni İnfected Mushroom konserinden daha da heyecanlandıran bir şey varsa, o da Temmuz zamanlarında ''Massive Attack'' in geliyor olması. Şimdiden bilet alma heycanına girdim. Zamanın tee ötesinde, -paraya para demediğim anlardan bahsediyorum yani- şöyle bir teknoloji satın almak istiyorum: kombine konser biletleri.. Ordan burdan otomatik ödemeye bağlı seçme-eleme usulü benim yerime alıversinler biletleri.Her ne kadar ne yapacağı belli olamayan biriysem de, bir zaman sonrası için olan kesinlikler, pekala beni ihya edebilir.




En güzeli ne diye sorarsanız; blogum bir zaman sonra uzaktan uzaktan Ankara dolmayı bırakıp, bir kaç günlüğüne bizzat kendisini yaşayacak!! Ben artık ''Mayıs'ın her ikinci haftasını, üçüncüye bağlayan zamanı Ankara lı olucam'' diyerek, gelenek halini almış olan bu olayla, İstanbul-Ankara bağını güçlendiririm:))


Son sınavıma çalışmaya gitmeden önce, Calogero dinleyin derim. Fransızca dolmak adına..
http://fizy.com/s/103i72

Herkese iyi hafta sonları!!


öptüm'n 

1 yorum:

Kübra Kayıkçı dedi ki...

ah ben ne özlemişim blog okumayıı. yazmak kadar özlemişim. söz veriyorum kendime vallahi bu pazar yazacağım ne varsa ve ne yoksa:))

birde ben blogunun bu halini görmemiştim:Dsüper olmuşş. bir hayırsaver banada yardımcı olacak birgün. bende bölee şekilli şekilli şeyler yapacağım bloguma. vallahi yapacağım:)

Yorum Gönder