.

gettin better? #2




Herkese merhabalar!!Artık pazar postunu dahi rutin bi şekilde yazamadığımın farkındayım, belirli bir nedeni de yok aslında yazasım kaçmış. Belki de çaktırmadan bir yenilik arayışı içindeyimdir. Binlerce taslak yayınlanmak için de bekliyor aslında, hiç birini yayınlayasım yok. Mis gibi havalar sonucu özelliklede evimizin hemen önünde mis gibi kokan o ağaç sonucu neşeli zamanlar geçiriyorum.


Okulun festivali başladı, bu da demek oluyor ki ''üstün'' tangodaki hünerimi festival seyircisine sunucam.En son sahne korkum vardı, bunu nasıl o derece göz ardı ediyorum bilmiyorum. Sanki hareketleri unutup partnerimle farklı bi yol izlemek zorunda kalıcakmışız gibi bi his var içimde.O çocuğun suçu neydi?şimdiden söylemeliyim belki de; partner beni affet..



Ben her güzel havada hasta oluyorum, bu hiç sekmiyor. Sürekli öksüren, konuşamayan, boğazı ağrıyan biri izlenimini yaratıveriyorum. Ve son iki hastalanışımın sonlarında, sanki iyileşişimi kutluyorum ve deli gibi eğleniyorum. Son dışarı çıkışım -iyileşişimi kutlayışım- sa şu ana kadarkilerin en iyisi olabilir!! Başta masum ''girls night'' havasında olmasını planlamışken, hatta sohpetimizi bu temanın dışına hiç çıkarmazken, 1 masayken, insanların bizim eğlencemizden feyz alarak ayaklara kalkıp dans etmesi ve birden sanki 3 masa oluşumuzla sonuçlanan bir geceydi.Çok keyifliydi, ve shotlarımızı her havaya kaldırdığımızda insanların bize eşlik etmesi çokça eğlenceliydi!Tek böcek corcia ya burdan selam olsun:) 


p.s: Küçük Beyoğlu' nun ikinci terasını da açmış olması daha da kalabalıkların olması, bunları güzel şeyler olarak alıyorum..



Buralar kendi tadında en güzel zamanları yaşarken, ben bir de Ankara nın tadını(!) çıkarmaya gidiyorum. Direncanımla Ankaralı günler başlıyor..Çarşamba, gece yarısını geçtiğinde, ben yollarda akustik bir yol izliyor olucam.


 Ama buralar gerçekten en güzel anlarını yaşıyor okur. Festivaller ''bahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrr'', ''yaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzz'' diye bağırıyor ve şahane konserler aldı başını gidiyor. Ekosistemin yeniden canlanması sonucu İstanbul renklerini yaşıyor. 

Yarına kadar siz güzel kalın, ben de artık yazarak olucam tekraran. Bir dahaki postumun haylicesi ''faces'' fiyaskosu üzerine olabilir. Ve bir de, bi kaç zaman önce, talihsiz ve de huzursuz anlarımın bi tanesinde çok da güzel bi zamanda sıcak şarap içişim üzerine olabilir. Özlemişim okurum.



Öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder