.

cupcake'n

Herkese iyi hafta sonları!!Bi süre boyunca yazarken tatsız yazdığımı farkederek elimi eteğimi blogumdan çektim.Güzel şeyler yazabilirdim gerçi, yeni haberler de verebilirdim, ama bunları okuyup kalp krizinden gitmesi muhtemel ufak bi kitle var, bunu istemiyoruz..Şaka bi yana kendimi tekrarlardım diyerek bazen en iyisi ara vermek olabilir diye düşündüm.

**İkizim kendine tanesi 2.5 liradan iki can edinmiş.Mütemadiyen ötüyorlar, mütemadiyen tıkırtı ve patırtı içinde kutuda dolanıyorlar. Hala neden civcivimiz olduğunu hiç bilmiyorum ama var.Adları bile var, biri şişko diğeri yaramaz dahi, o derece.

*1 mayıs napıyorki şimdi?

Bu arada neler neler yaptım; son gaz dansıma devam ediyorum, gayet amatörce olan dans videosunu da aşağı taraflarda bi yerlerde bulabilirsiniz.Bu aralar bu kadar zevk aldığım başka bişe yok sanırım.Estetik katabilseydik süper olabilirdi.Bi de aşçılığıma aşçılık katarak yeni tariflerde başarılı sonuçlar almak gayet mutluluk verici.Tam başarılı demeyelim de, oldukça yenesi:) Zira damla çikolatalı kurabiyeyi hep birlikte tecrübe etmiş kadar olmuştuk.Sonsuz başarısız bi girişimdi.Cupcake ler se çok tatlı ve süslemesi zevkli oldular.Sonuç alttaki gibi oldu;



**Ankara'ya üç beş kaldığı zamanların geçmek bilmez gibiyken su gibi akıp gitmesini seviyorum. Sabırsızlanıyorum ve de heyecanlanıyorum. Diğer arkadaşlarımın ''Antalya ya tatile!'' tahriklerinin hiç birine de gelmiyorum:)Ama öyle bir tatili de içimden fazlaca geçiriyorum. Belki de kendi güneyime kaçardım kim bilir?


Chillout dinleme zamanları bunlar diyorum ve bizim için chillout bi albüm yerleştiriveriyorum alta.Aradaki şarkıları dinlenesi ve ilk şarkısının Belleruche den olması hafiften cezbedici.Mehmet Yeşilçay başarısızlığı ne derece gözardı edilebilir bilmiyorum ama.. ;



Güzel havanın ve tatilin tadını çıkarın!


............................

öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder