.

karmakarışık#3

Blogger ın kendinden geçtiği o günler tumblr a geçmeyi düşündüm,düşünüyorum.Ama yok benim tumblrm!evet hiç bişe de yazmadım!.-twitter aleminden aldığım habere göre blogger da düzelmiş-Twitter ım var ama neslea olaraktan oralara da kolum uzandı..Blogger ı da büyük bi sabırla bekledik,msn nin gelmesini beklediğimizden daha azimle bekledik hatta. Can blogger! post larımızı boşa çıkarmicağını biliyodum.Zira yakın çevremde 250. post u yayınlamaya bi kala yazarlar var, onlara daha yazık..


Amsterdam a gitmeye karar verdim.Karar vermenin ötesinde bunun için para biriktirmeye, önüme gelen her işte çalışmaya başladım bile.Fuarlar falan!Cebit de de çalışcam mesela.Hem teknolojinin dibine inerim hem para kazanırım, hem de Amsterdam a giderim.Ben bişe istedim mi, bi taşta kuş kıyameti olur.Öyle bi insanım yapcak bişe yok.Yalnız İstanbul daki eğlencemden kendimi alamadıkça para biriktirme yalandan öte bişe.Keske rasberry ırjıjfdklg(ikinci kelimeyi bilemedim) yi hiç içmeseydim,tatmasaydım.KB de oncacık şeye 13,5 tl demeseydi.Kenara köşeye iki üç bişe atabilirdim ozaman..Atıcam yine, havadan para yağmaya devam etsin(!)

D-esk-im geldi bugün Amerika dan.Artık çok manidar I love NY eşyalarım var.N.Y manidar işte!Tevriye diilde ne?"Sabah kahvaltısını dünya vatandaşı olarak,öğle yemeğini İstanbul da,akşam yemeğini de İzmir de yedi"...Bohem yaşam diye buna denir işte.Ben de Amsterdam a gidicem.Üç öğün orda yicem..

Ekvator diye bi yer var Taksim de.Mc Donalds ın yan tarafından geçiyosun gidiyosun, orda biyerler de.Ordaki kampanyanın haddi hesabı kalmamış.Bir gün sınırsız, bir gün komich fiyatlarda biraların satıldığı bi yer orası artık.Pztsi günleri yemeğin yanında sınırsız bira,diğer günlerde de ucuzmu ucuz bira.Bu da Amil den mahşerin 4 (atlısına da demek istemiyorum) lüsüne,benden de size bi amme hizmeti olsun.Dilediğinizce gidin,görün..

Ben talimhane deki müzik yapan gruba taktım.Çıkışta sürekli gidip bi parti dinliyorum,sonra varımı-yoğumu bırakıyorum enstrüman kılıfına.Bide herseferinde 39sn yi geçemeyen videolarını çekiyorum.Bi dk ya ulaşsa yeni videolarını da koycam ama bi türlü telefonumun hafızası ona yetemiyor.Sürekli "dirulut" diyo ve bitiyo.Yazık oluyo.Ne ara hergün o hafızayı dolduruyorum hiç bilmiyorum.Şarkıdan falan oluyo galiba.Yine de Amsterdam a gidicem..


Kendime aşcı sıfatını da uygun görsem olur aslında.Bi kaç gün öncesine kadar "İrmik Helvası" yapmayı öğrendim.Seviyorum ben irmik helvasını.Sıcakken iki kaşık yeme limitim olsa da,o iki kaşığı doya doya yiyorum, ballandıra ballandıra yiyorum.Sonracıma "çin usulü tavuk" yapmayı da biliyorum artık; çatçatçatçat soğan, biber doğrayabiliyorum.Duygu katıyorum yemeklere hem de mis gibi oluyo yemeklerim .Hüseyin Özer olmak istemiyorum ama, öyle mütevaziyim.Bi Sofra açmasam da olur.

O diilde yemek demişken Ayhan Sicimoğlu n'apıyo acaba şimdi.Çarşamba günleri Suada da sahne alıyo, başka neler neler yapıyo kimbilir..





Pazar günü büyük buluşma var 20 Ağustos tan beri konuşuyoruz bunu.Hadi bakalım..Direnk in deyişiyle Tay Tay.

Bir kısım okuyucuya sesleniş:Direnk le geçmişimiz embriyoluğumuza dayanmasa da rahat bi çocukluktan-ergenliğe ve ordan da gençliğimize dayanır.Blog alemlerine sığamıcak kadar büyük arkadaşlığımızın içine bir nadide şarkı kaydı dahi girmiş, hertürlü Kıbrıs acısını birlikte tadmışızdır.Hayatıma sonradan girse de hayatımdan çıkmicak olan da Diren dir,candır!Sanal alemde mesaj yollamada son nokta. . .Nasıl? (nası içimde kalmışsa)Hatta O da benle gelicek Amsterdam a.


p.s:Biliyorum annem bu blog u okuyo.Her paragrafa Amsterdam temalı cümleler yazdım ki bilinç altına işlesin.HiHi:)

4 yorum:

Daçe dedi ki...

eveeet, benim de var çevremde öyle insanlar. yazık.

ben zamanında tumblr hesabı almıştım daçe der ki diye, acil durumlar için. kadir topbaştan daha iyi önlem alan bi insanım. melih gökçekten daha iyi değilim gerçi, adam metro girişlerine kum çuvalları koydu.

Daçe dedi ki...

("Zira yakın çevremde 250. post u yayınlamaya bi kala yazarlar var, onlara daha yazık.."

yoruma bunu yazmayı unutmasaydım iyiydi.)

special n dedi ki...

alıntıyı hemen kaptım ben leblebi oluverdi yani:) Ama komşuya kalmaya da gidicektiniz olası bir selde.Bence o daha güzel.

Daçe dedi ki...

evet ben 250'mi yazdım, şimdi sırada senin 75. post var. laf ağızdan çıktı bi kere, hediyemi isterim :)

Yorum Gönder