.

Beautiful Day!

Yazımın başlığı Venus'ün Beautiful Day şarkısı yüzünden.Bilirsiniz, peugeot 3008 in reklamında çalan şarkı.Bilir misiniz?


Bugün dönerek aşağı doğru inen merdivenlerden nefret ettiğimi farkettim.bu kadar manasız,kullanışsız bi merdiven şekli daha var mı acaba?çünkü belirli bi kattan sonra otomatiğe bağlamış şekilde inmeye ya da çıkmaya devam ederken, artık kafa beyin taraflarında bi bozulma, bi sarsılma meydana geliyo.Hele de ışıklar otomatik yanmıyosa.."ııı bu son basamak mıydı yaa?"...Öyle yani!


Sokağa olan merakım bugün kendini Talimhane civarlardında tekrar gösterdi.Bu seferki dinlediğim ennnnn güzel müzikti. can okurlarıma dinletmek istediğim için birazcık videoya çektim ama fotoğraflarını çekicek zamanım kalmadı.Özel olarak orda çalıyo gibiydiler bilmiyorum.Normalde iki kişiler ama benim çektiğim kısımda sadece birisi çalıyo.


video


Aslında bütün post bu video içindi, benim sölicek başka şeyim yokmuş.Sağlıcakla kalın,12 Dev Adam a daha duyarlı olun,bi de Kozan dan blog umu okuyan kimse beni bulsun çok merak ettim onu.d

Diren e sevgiler, hemencik gelsen ya!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

gelen giden olur