.

dikkatli olmak lazımmış

Hastalandım ben.Evet üçbin derece sıcaklarda hastalandım.Gerçi burda da artık öyle sıcaklar yok.Göl,sel,sağanak yağmur.Bunların hepsi mevcut İstanbul da.Şimdi tam soğuk mu sıcak mı bilemediğiniz,üstüne bir de yağmurun yağdığı zaman.Devir değişti..Ben de sırtımdan göğsüme,göğsümden boğazıma,boğazımdan kulaklarıma varan ağrılar çekiyorum.Nasıl ne zaman sorularının cevapları da ben de tabi.Neyse merak edilcek bişe yok.Google dan teşhis koyan adama gitmedim,doktora da gitmedim.Zatürrenin solundan geçiyomuşum gibi hissediyorum.Daha ekşınlı bişeyler olursa gidicem ama.Demek ki gezmelerdeyken biraz daha dikkatli olmak lazımmış.


Dünkü Litvanya-Türkiye maçına dair bi kaç sorum var aslında benim. Her bloğun bizlerce yenmesinin ne gibi bir açıklaması vardı?adam adama savunma yaparken alanı boş bırakmamızın?en önemlisi serbest atışlarda kameraman neden gaza geliyodu sürekli?Hidayet nasıl okadar kocaman olmuş?çalışmış mı yoksa çalıştırtmışlar mı bişelerle?Kaya Peker nerdeydi?Son olarak da ne güzel yenmedik mi?Üçlük maçı gibi bişey oldu ve maç izlemeyi nekadar özlediğimi de farkettim.FİBA Europe,FİBA World Cup a bi alıştırma mahiyetinde benim için.FİBA yı kavrayıp dibine vurcaz:d Bugün maç Bulgaristan la.Yeneriz diye düşünüyorum.Varsa bi totem yapalım mı?


Hani hayatının hiç bi döneminde, doğustan gelen şeyler yüzünden tek başına yapamicağın şeyler varya,ben dün onlardan bitanesini kafama dank ettirdim.Smaç basamicam ben hiç bi zaman.Yani normal standartlarda biri beni havaya kaldırıp da "hobacık kızıma at bakalım topu" demedikçe atamam yani.Ne kadar zıplayabildiğimi de biliyorum şimdi kendimizi kandırmayalım.Smaç basamayan basketçi en korktuğum şeydir.Gol atamayan futbolcu kezaa öyle..Futbolcudan ne istedim şimdi hiç bilmiyorum,niye laf ona da gittiyse.

Bugün hasta olmamla ilgisi yok, üç milyon kere falan şu şarkıyı dinledim.Paylaşmadan edemedim,yağmurlu güne mis gibi gitmez mi bu şarkı?




Blog özürlü oldum.Youtube dan post uma şarkı ekliyemedim.Yarebbim yaa.Bu olayı hastalığıma verip kısa zamanda iyileşeceğimi umudediyorum.

Milli Takım a kucak dolusu sevgi.Haaaeeeyyde breee der başarılar dilerim. (hayde bre li bir reklam var bilmeyene)Onun için de şuraya bir tık olmasın mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder