.

C'mon Doctor-A!!!

En büyük cin  mezuniyetinin ardından doktora yı da kazanarak biz diğer küçük cinlere bir kapıyı daha aralamış oldu.O'nu kutladık, sevdik.  O'nun adı artık Doctor-A:) Kutladık dediysem hala kutluyoruz.Öğrendiğimiz günden beri (gerçi çarşamba oluyo o ama) akşamları kutluyoruz bu olayı.İlk  gün yemek yiyip içerek kutladık.Dün de yine kalabalık olmayan sade bi törenle sonuna kadar kutladık.Hiç de sade diildi gerçi yine Küçük Beyoğlu nda ve yine en eğlenceli masa olarak kutladık!!Her seferinde farkediyorumki en büyük cinimle dışarı çıkmak,dahası akşam dışarı çıkmak en eğlenceli şeylerden bitanesi.diğerleri üzülmesin!!Herkesi bi ayrı severim biliyısınız.Neyse okadar erken gitmemizden kaynaklanan erken gelen sarhoşluğumuz da neşemize neşe kattı.Baya erken ama.11:49p.m



Herşeye şerefe dedik.Herşeye kadeh kaldırdık.3 şerefeden biri tabiki Doctor-A ya gitti.Seviyorum seni cinim tebrik ediyorum.(böyle de reklamını yaparım,tarihe geçiririm olayı)

FIBA 2010 Türkiye de yapılcak habersiz olan okuyucu.İstanbul-Ankara ve İzmir de yapılcak bütün maçlar.Biz Kıbrıs a sürülen nadide grubumuzla bunu tee ozamanlardan haber alıp 2010 da buluşmaya karar vermiştik.Böylece yıllar sonra yine grupça buluşmuş olacaktık.Biletlerin bi kısmı satışa çıktı bile.Nasıl heycanlıyız direnk le nası gaza geliyoruz böyle!..şurdan şuraya geçeriz şu maçlara gideriz,olum bu ne biçim bilet satış sitesi,olsun hepsine gidilir diye diye seneye bugünlerin hayalini kuruyoruz..Lise 1 bile diilken kurulan hayalin üniversite yıllarında gerçekleşicek olması çok iyi bişe diil mi yaa!evet dendiğini duyar gibiyim..Basket herzaman can'dır güzeldir.Oyuncular daha bi değerlidir..
 Aşk-ı Memnu nun yeni sezon ilk bölümü sizi de yormadı mı ya..Kimdi gören,ha öpüştüler ha yine sevişecekler derken bişe olmadı..O nasıl bi bölümdür.Hiçbişeysiz, sonuca varmamış.Asıl üzerinde kafa yoran seyirci analizi ekşi sözlükte.Dahası ekşi yazarlarının bu diziye olan saplantısı da ilginçç! ekş-i memnu başlığı ne demek oluyor!bi bakmanız lazım sanki borsa dibe çökmüş de onun analizi sonrası öngörüler yazıyosun.Deli mi ne bunlar?..Ben "ya bu dizi bu kadar polisiye mii?" diye düşündüm.. Tamam behlül çok yakışıklı,lansman dışı,o yakışıklıysa ben neyim ezikliği yaratabilir ama yani o zaman Ahmet Ümit in kitaplarından birini seneryolaştıralım orda oyna bebeyim.Konsepte de uygun hem.Bunu bi düşün..

Daha önceki postlarımda da bahsetmiştim.Ne istediğini bilen insan 3lemesi yapıcaz direnk ve wod la.Bugün yine direnkle birbirimizi nası gaza getirdik nası gaza getirdik.Ben onu yarın bigün yayınlarım demedi demeyin.Arada O'nunla durum güncellemesi yapıyoruz kendimize gelmeye ihtiyacımız oluyo.Ve farkediyorumki konular hakkındaki tespit etme yeteneğimiz günbegün artıyor:)

Bugün Cihangir deydim yine..Ortalama -ordan burdan toplanmış- 6 masalık, minnacık bi çay bahçesivari yerde oturduk.Mis gibi manzarada geleceğime baktım yine, biliyorum gelecekte bu mAnzaraya bakıyo olcam...Zahterle buluştuk! sohpet, muhabbet, dedikodularrr, zaman geçiverdi.Ona kucak dolusu sevgi ve bi daha hoşgeldinn artstt!:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder