.

Re Birth!..

Evet o sevinçli,o yeniden doğma başlığı iyileşme yolunda attığım büyük adım yüzünden.Baya baya oturuyorum artık,sesim normal çıkayazıyo,derin nefes alabiliyorum falan filan..bi kaç gündür de artık 3 asırdır evde olduğum için yazı yazamadım,sel aldı götürdü İstanbul'u, ben onun bir damlasını bile göremedim.Soranlara da "yok yaaaa burda öyle şeyler bi damla yağmur yok." dedim.Evet ancak  gelen tepkilerle eğlenebildim n'apim!..

Ama okuyucu Allah insanı böyle yatalak hasta etmesin,bu kadar sıkıntıya sokmasın..Artık sıkıntıdan küçülerek  yattım evde.Psikolojim bozuldu, herşeye fazla tepki verir olmuştum ki atv anahaberin şarkısına da gözlerim dolunca ben olmuşum dedim..-Tiesto nun şarkısı olan değil bi diğeri- Tabi arada uykusuzluk falan da var, bunlar tatsız şeylerdi.Neyseki dün akşam değişim gerçekleşti..(böyle değişim meğişim "değişik" ifade ediyorum, kafka okumaktan oldu.)


 Birkaç önceki postlarımdan birinde Taksim de sokak müziği yapan gruplardan birinden bahsedip,bunlardan bitane daha var demiştim.Tee bi zaman işte o diğer grubu da gördüm, ancak fotoğraflayabildim ama.Gruplarında bi büyüme, bi gelişme var.Daha bi değişik olmuş müzikleri kayıt da yapmışlar çabalaya çabalaya.Takdir edilesi..Bende de bi sokağa merak var ama henüz tam çözebilmiş diilim.




Ben hastaykene bol bol Var mısın Yok musun izledim ki daha saçma program varsa onu da biliyim diye.Ama yokmuş.O güzelim maçları izletmeyip Var mısın Yok musun izlettiler bana.O nasıl bi laf uzatma, o nasıl bir akmayan program!Bi de inatla her programda bu sefer 500.000 i alcak heycan ve inancıyla dolu  bizim ev.200 tl ve 500.000 kalınca ordaki heycanı görmeniz lazım.Hayır yani belliki 500 i alamican nedir olayın..Neyse serzenişlerimi bizzat Acun a iletmeye karar verdim ya da ne biliyim bitiyomuş zaten..

Maçları da ne güzel yenmedik mi?Bazen çok ilerilere gidebilcez gibi güzel hayallere kapılıyorum.Gitmiyelim mi ya mis gibi oynarken böyle..

Hani o gün msn çöktüya.Baya baya çöktü yani..Ben bunu hiç yaşamamıştım daha önce çok komik bişe yahu.Hiç kimse kimseye bişe gönderememesine rağmen msn de kaldı,inatla çıkmadı,edemedik facebookta da online olduk,edemedik iletilerimize yazdık ne konuştuysak,kimisi daha da edememiş mirc dahi yüklemiş!,daha da edemeseydik bi an şarkıyla iletişime geçeriz diye düşündüm.Neyseki o sırada geldi msn.Bi de öyle olunca bişe,göndermeyince 40 yıl konuşmadığın insanlarla konuşasın geliyo."Acaba napıyoki o,bak şimdi msn im olsaydı bi naber yazardım." düşüncesi sarıyo, için içini yiyo..3 bin yıldır var msni ama bi kere konuşmamışız.Ama ayıp o kadarı.Ceza olsun diye biz de bi gün boyunca msn e girmeyelim ozaman,hani operatörlere karşı telefonların kapatılmasına benzer? euehu..

Hayatımız boyunca kaç kere böyle tanıdıklarımızla yolda karşılaşmışızdır acaba.En alakasız adamla karşılaşmak kadar garibi de yok.Görme ihtiyacı duymadığın için görüşmediğin adamla karşılaşmak, işte o garip!Yine de bol bol karşılaşma yaşarsak, hayatımıza değişiklikler girer,heycan katarız gibime geliyo.

Aylin e kucak dolusu sevgi.


p.s: Şu BBG evi ayağına eve kapatılan o 8 kızdan bahsetmessem içimde kalır.Adamlar baya cinmiş, kızlar çok ama çok salakmış ya.Özellikle 16 yaşındaki kızın ailesi çok iyiymiş.Bu kızlara Köprüden Atlama Yarışması var deseler ünlü olmak adına oraya da katılırlardı gibime geliyo.Öyle bi izlenimleri var üzerimde.Gönderir o 16 yaşındaki kızın ailesi zaten kızı.Belki onlar da atlar, hiç belli olmaz..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder