.

En.! Bal.! Sev.!

Okur İstanbul a sonbahar geldi gibi.Daha gibi diye "Sonbahar Geldi" başlığı açmadım.Zira "Bahar Geldi mi?" postlarım alıp başını gitmişti.Ondandır ben de bi yazmiyim dedim kendimi dizginledim.Ama bugün hava geçmiş bi kaçgüne nazaran baya serindi.Çünkü sanki hiç eylül de diilmişiz gibi bi sıcak vardı ve bugün de esen rüzgarla bayaaa bir serindi.Zatürre esti bildiğin..

Ama yine de çok güzel hoşbeş sohpetli,geyikli bi gün geçirdim.En.&Sev. le.Tamam böyle sakil nicklere gerek yok tabiki naz ve ahmetle.Biri sevgili biri enişte olarak geçtiği için aramızda ondan başlık da böyle.Neyse Leb-i Derya ya gittik okuyucu.Kasırga estiği için oralarda fotoğraf da yok ama manzara mükemmeldi gerçekten.Mekan da çok güzeldi."Programı sen yap, biz uyarız." dediler ben de oraya gidelim sohpet muhabbet olsun dedim.Manzaraya veriyosunuz aslında ne veriyosanız.Ve kahvesi bir mükemmel yahu!Her gittiğim yerde ya Mehmet Efendi kahvesi içersem diye bi korkuyorum.Ama kesinlikle Gönül Kahvesi,Ara Cafe ve Starbucks tan sonra bu kahvede baya ön sıraları alır.Likörle de ikram ettiler bi hoş servis,ortam,manzara..Valla sevdim ben oraya giderim sıkça!

Sonra taksimdeki gezintimize devam ederken hep karşılaştığım müzik grubunu az dinledik bugün.Garipler biraz.Amaa iyiler gibi de yani değişikler.Bi tane daha böyle herkesin bilebileceği bir grup var onlarınki de garip bi müzik tarzı.Neyse şu bahsettiğim grubun elemanlarının çöpçülük yaptığını gördüğünü  iddaa etti.Bence bu kadarını yapmıyolardır.Onlar sokakta müzik yapıp mis gibi de kazanıyo gibi göründüler bana.
Sonra da yine Cihangir e gittik.O gün gittiğimiz yeri gelişmiş yol mefumumla bulamadım tabiki..Yok arkadaş bende ondan.Yani bir yolu ikinci kere bulamıyorum,ilk seferinde de buamıyorum tabi o ayrı.Ama Gps im olsun istiyorum arada.Bana yarar yani teknoloji herkes için sonuçta.Ne var yani yol bulamıyosam!?Adam yapmış işte bişeler. 
Bugün facebooktan biri bana "eğer siz de ciddi anlamda sanal alemde arkadaşlık düşünüyosanız(ciddi anlamda) sizinle arkadaşlık etmek isterim." diye mesaj atmış.Baya baya bunu yazmış.Yazık lan..   ahuehu

Mesela ikibinyıl önce satın alıp da o sıra başka bişeler bulup onu unuttuğun anlar varya,sonra onu bir oda toplama esnasında buluyosun..ozaman bütün odağın o olmuyo mu?aaa-aa ne güzeeeeellll diyosun hani.O zaman oda toplamanın ne anlamı kalıyoki?Oda toplama zaten iyi bişe diil, sakil bişey. 

Stv de "Hakkını Helal Et" diye bi dizi varmış.My name is Earl ün türk versiyonu,dahası dini versiyonu.Eski bi hırsız eskiden hırsızlık yaptığı insanlara gidip helallik istiyo.Adı da Erol adamın.ehueuheuahauhe düşünsene, Sex and The City de de herkesi evlendirip Samantha ya örgü ördürüyolar.Adı da Semiha falan olabilir.haha

Ufak ufak İstanbul a düşün arkadaşlar,hazır sonbahar da gelirken.Öpüldünüz..

1 yorum:

İlmi İle Amil Kişi dedi ki...

ne iş hergün hergün cihangir?

Yorum Gönder