.

balküpü işler


Ballı işlerimin en güzelleri; bi Natalie Cole konserini içinde bulunduran Allianz ın marka lansman toplantısı,bi piknik organizasyonu-yemek var diye- bi de autoshow-araba var diye- olarak sıralamıştım.Gel gör ki baldan tatlı okuyucu şu son işim beni benden aldı.Evet aldı!Harbiye Açık Hava Konserleri nde çalışıyorum!!


Tabiki dadiymle konseri mest olmuşcasına izledik.Ne iyi ettik de o işi birlikte kabul ettik Naz!!Sabah standı var iki tane.Sonraki gün olmadan sonraki günün gazetesini ve fosforlu sabah sricker lı bilenzik(o niyeyse) dağıtıyoruz.Üzücü olan neydi ama bilirmisiniz o bizim sabah sabah, yeni bu mürekkebi kurumamış daha diye aldığımız gazeteler aslında önceki gün akşam 10da basılmış oluyomuş..hüzünlendim..




Evet tam olarak senfonik,akustik,büyüleyici,bi harika olandan;teomanlı,kenanlı,ajdalı olandan bahsediyorum(ferhat göçer i almıyorum bu listeye hiç can değil)..Herzamanki gibi iş yapmıyoruz ve de!

Okuyucu en kötü işlerim böyle olsun dedim kendi içimden.Hey gidii demiyim, hep allahım daha iyisi diyim!

Teoman a bir kucak dolusu sevgi.Çoban yıldızı nı ve motosikletli kız ı söylemesende!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder