.

yaz geldi#1#2#3#4#5#6#7.....

Bahar geldi mi serim şu yazının başlığı itibariyle bu senelik son buldu.Evet sonunda bahar geldi mi sorusuna cevap bulamadan yaz geldi.Can sıkıcı tabi..Anlamadımki bi bir derece oldu bi bin derece!yok artık lebron james i iki olay içinde kullandık ama tam olarak bilemedik geldimi gitti mi nooldu..Baya bi serzenişte bulundum ben ama.Sevemedim şu geçiş dönemini..

Çalışma aşkımın kabardığı şu sıralar Garden Event diye mükemmelliyet abidesi biyere gittim çalışmaya.piknik organizasyonuydu bayaı bir iyiydi.Langırt vardı dart vardı çeşit çeşit yemek içmek vardı.Tabi 345676453 derece sıcak da vardı..burnumun üstü kıpkırmızı şu an.Anlatabildimm mmii!!iyiydi de bize abidik gubidik kesme kumaşlardan kıyafet yapın dediler.Ben de yaptım:

ama korkmayın böyle giyinmedim giyinmedik..Direndik ve aklı selim insanlar olmaya davet ettik onları.Oldular neyseki..Giycekmiş gibi yaptık sadece feyk yani.Yine de farklı bi kombin olmadı mı!

Sonundaa amele yanığı olmaya bir kala yaz gelmiş abi dedim ve gölgeye kaçtım.Evet bu yazı içimden geçirdiğim o cümlenin detaylarını içerir.Haberiniz olsun artık tatile çıkabilirsiniz.Haydi herkes Güneye!!..

Hee bu arada bu blog başlığı all in one dır gördüünüz üzere.Bi seri değildir hakkı da saklıdır..

Naz a da kucak dolusu sevgiler yine birlikte nicee nice çalışmalara..

1 yorum:

naz. dedi ki...

dadii ama sen neaptın yaa:)) neyse sana bişe demem cansın sen bensin...324675311345milyarlık hasılatın sayesinde elimi cebime attırmayan bi kızçesin.gel gelelim insanoğlu çiğ sütü emmiş:pPpPp öpüyrung ve sevioring

Yorum Gönder