.

saat 04:16 olmuş

Bugün üniversite tarihimde ilkimi yapıp şu derece çalıştım.Bayağı bir çaba sarfettim aferim bana!saat 04:16 olmuş ben hala uyumadım!!!Ama bunun götürdükleri iyi olmadı.Bi herşey bitseeee.Hiç olmayan duygularım varoldu.Yani varsada aynı anda bu kadar çok şeye olmaz herelde!Kıskandım.Evet bugün kimi şeyleri yapmayı çok istedim,yapanları da kıskandım bi güzel.kimleri kıskandım biliyomusun okuyucu..

Sırf mersinli olup da bu kadar sıcak bana yetmiyo ben terlemeden duramamaya alışık soli de büyümüş, orayı tatmış bi insan olarak soli deki yaşlı amca,teyze,nine,dede takımını kıskandım.Ne güzel onlar şimdi sabah erken kalkıyo, amca teyze olanları denize giriyo,çıkıyo bahçede çay içiyo.Sonra gidiyolar evlerine yemekti uykuydu derken kendilerini alamayıp yine akşam üzeri iniyolar aşaaa.Dedeler, nineler de ozaman aşağıdalar tabi.Onlar için havuza ışık sistemi yaptılar. Onun başında oturuyolardı, 5 saat önce kalkıp gittiler..Arka taraftaki sınırlı sayıdaki gençliği kıskandım şimdilerde ellerinde mariachi uyuşukluk yapıyolar.Daha temmuz gelmediği için sakinler..o sessiz sakin erken saatlerini özledim soli nin hiç yaşamadım onları ama!

Sonra nazlıya imrendim gün içinde ama sonra vazgeçtim o bana imrensin..:D

Dış hatlarda uçaklarını bekleyen insanları kıskandım.Ben de gidicektim halbuki taaaaa O'raya işte.Neresi olursaydı.. gelişte domuz gribi kamerasının önünden geçenleri kıskandım..(Gerçi bunu cmtsi günü hissetmiştim ama şimdi yazmassam olmazdı.)

Kuşu bile kıskanayazdım da sonra yok artık bu kadar isyankar olunmaz dedim vazgeçtim.Bi de Elif Şafak'ı kıskandım bu kadar güzel anlatımı olduğu için! gerçi seviyorum ben onu şahsına münasır bi kişilik o.

Bi de son olarak şu saatte uyuyanları kıskandım.Mesela üst komşu uyuyo şimdi horul horul.Ben se ders çalışıyorum muşşşş gibi yapıyorum şimdi.Belki de kimisi bir okulum olsaydı ben de sabahlara dein ders çalışsaydım diyodur..kim bilir?

Mersin e portakal kokusu özlemler.Kaçıcam güneye zamanı gelince..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder