.

haloo!!

Çok yazasım geldi şu an konum olmasa da yazıcim.Aslında var bi kaç tane..Mesela son günlerde düzenli şekilde, akşam üstleri başlayan, dayanılmaz baş ağrım var.Onikiye doğru ayyuka vuran, 3 gibi geçen!evet saçma salak bi trend,geçicek.Hoş baş dönmelerime de geçicek demiştim geçmemişti.Evet aynen böyle!.

Mustymin doğumgününü kutladık darısı düğününe=))KB de aşırı organize edilmiş bi planla süpriz yapıcaktık, ben herşeyi ayarladım, o bin katı bin kere indim çıktım.Öyle olamadı ama yine de iyi oldu.En azından mustafa doğdu:d tekrar tekrar NİCE senelere!!iyi düşün iyi olsun!


Gerizekalı insanların adı gerizekalı içerikli olur.bkz: PEKCAN. sırf bu ismi yüzünden 3-0 mağlup,sırf bu ismi yüzünden %89 evlenme ihtimali azalmış,sırf bu yüzden evlenirse karısının-zavallının ya da salağın- adı "Yeter" gibi bişe olcak,sırf bu yüzden o ajanstan ikibin kız daha istifa edicek,sırf güneşte kalitesiz gözlüğünü çıkarmayı akıl edemediği için o şekilde yanmaya devam edicek,sırf PEKCAN adı kadar salak olduğu için(ya da tam tersi) anlamsız şekilde kıskandığı diğer erkeklerin heleki en doğal olarak kenan doğulu nun yanından geçemicek.Evet o beyinsiz hayatta kaybetmeye mahkum şekilde yaşicak.Sırf okadar salak ve yine adı PEKCAN olduğu için 456789 yaşına kadar yaşasa bile üç aylık bebek görmüşcesine gülcekler yüzüne çünkü salaklığı kırmızı renkte yüzüne yansımış!ve PEKCAN üç yaşındaki beyin seviyesinde duralamış olmanın verdiği çaresizlikle bunun nedenini bile anliyamicak.pekSALAK nolacak.(PEKCAN KOŞAR sen tüm bu olayların dışındasın:d)

Şu an son dakika ve flash haberi içime atmak zorundayım içimde patladı!!!-desk allah cızırtını vermesin-rica ediyorum yani:)

Bi de bugün alışverişe gittim.Alamayıverdim bişe.Memlekette giyilcek kıyafet kalmamış ahali bilginiz olsun.Tek beğendiğim cicibici Zara elbisenin bana olcak tek bedeni ve onun da bozuk bi fermuarı olunca ben yyuuahhh dedim ve vazgeçtim.Spor yapsam iyi gibi..Mesela ZARA vee Pool and Beer ın katalog resmine bakmadan geçmeyin.(ilgisini çekebilcek tek okuyan Ayşegül e :) )

Kenan Doğulu'nun yeni şarkılarından bir rütbeni bilceksin ne doğru şarkı.Bi de söylerdim.Evet bunlar güzel şarkılar.Dinlemek uğruna albümü alınsın.

Sen iyi ol ki ben de iyi oliyim..

Kendime kucak dolusu sevgi busefer.Bu sefer öyle bi de Elif Şafak'a.Okumamamın verdiği suçluluk duygusundan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder