.

ben fikrimühimim

Bilmeyen bebişlerim için fikrimühim ağızdan ağıza pazarlamanın(word of mouth) türkiye deki ilk internet sitesi.Can bi site böyle tanıtasın geliyo ürünleri.Böyle kar amacı güdüyolar muhakkak da en az, tanıtan kar amacı güdüyo galiba..Şahsen ben işletme okuyan bir öğrenci olarak sadece vizyonum fikrim gelişsin bunu da yapmadım demiyim diye kaydoldum.Herkese de yaydım direnk de fikrimühim miselaaa.Gerçi o farklı bi mentaliteyle girmiş de olabilir=)


Şu yazının başlığı yüzünden şimdi mühim olarak sesleneceim okuyucu!mühim!!duyuyomusun ilk mühim paketim geldi.İçinden nice kupon, nice süsleme zopcuu(hindistan cevizi,fındık,tarcın vesaire ) nice noolduğunu anlamadığım kağıt,iki tane de kap çıktı.Eker Sütlü Tatlılarını tanıtacam bakalım.Yalnız biyerde Eker Sütlü Tatlı yanlış yapmış slogannına "BAKLAVA YERİNE TATLI"demiş.Hiç olur mu öyle şey ekerciim yahu kendini başka yerlere koymalısın.Rakibin baklava, künefe mi senin.öyle mi?Bunu okumamışım kabul ediyorum.

Tanıtiyim raporumu yaziyim fikirlerimi yine paylaşıcam.Haydi herkes biraz E.S.T den yesin!!

2 yorum:

direnk dedi ki...

bana gelmedi hala paket, bekliyorum valla küsücem ama artık!

yıldırım dedi ki...

ben de istiyorum ama sadece tadmak :D

Yorum Gönder

gelen giden olur