.

kırmızı ipe bi kala

Sınavlarım bitiyor!evet bitiyo!hiç sonbahara kadar böyle bi cümle beklenir miydi, sevdicek üniversite bunu sonbahardan önce dedirtirmiydi!dedirtiyomuş.Sınavlarım salı bitiyo.Ve ben tatil diye inliyorum resmen!Bugün öyle hayaller kurdum ki!

...Solideyiz, gündüz faslı bitmiş.Tantunilerimizi yemiş ve inanılmaz tadı damaklarımızda taşırken sahilde yürüyüşe çıkmışız.Deniz hafif hafif çarpıyo ayaklarımıza.Sonra belki denize giriyoruz ya da girmiyoruz.Ama o zamanlar denizin dinginliği, güneşin batmasına 5 dk kalmışlığı,bulutların bişeylere aşırı benzemeleri de kaçırılmaz..Sonra gidiyoruz evimizee, tekrar inceğimiz için üst baş değişimlerine..Hazırlanıp günün en güzel zamanlarından birine koşar adım iniyoruz.(normalde hiç koşar adım inmeyiz ama bu sefer iniyoruz)Marketten ihtiyacımız olan herşeyi alıp denizhan2 iskelesinin yolunu tutuyoruz.


Orada hangisine odaklanacağınızı bilmezsiniz.Dalgaların kabardığı zaman iskelenin çıkardığı o çatırtıları ve dalganın iskelenin altına girişlerine mi yoksa kafayı kaldırdığımızda samanyolunun içine düşmüşcesine izlemeye doyulmayan gökyüzüne mi bilemezsiniz.Nasıl bakmak istediğinize bağlı biraz, yukarı doğrumu önünüze mi..Dinginlik hakim her ikisinde de.Eğer düşünmeye geldiyseniz tabi..Başka insan olmasın istersek alibaba nın arkasına gideriz.En köşelere de geçerizki arabaların sesleri gelmesin..

Sakin,sessiz,dinlenme dolu bi hafta geçsin.Sonrasında eğlenceye doyabilirim yine.Bizimkileri risk oynarken izliyim,birlikte havuza girelim,akşamları künefeye gidelim,arka tarafta oturalım,ARB nin üstünde oturalım hatta,anıl gelsin şeftalili soda içelim,okey oynayalım,hafiften gecelere akalım..Sonraki iki hafta böyle geçsin.Son bi hafta yine dinginleşsin..Evet bi ay tatilim olsun.Lütfen ya bi ay hiç gelmiyim buraya.




Bi de Tuğçe gitti amerika ya!work and travel çılgınlığına kapılıp gitti.İşte gider ayak birsürü şey oldu sadece onları ben biliyorum tabi.Gittim d.e.s.k imi yolcu etmeye..Hava alanında "hayrett yaa" tadında anlar yaşadık.Güle güle gel artık d.e.s.k git diyeli baya bi oldu çünkü:)


işte böylece gitti yawrumm..

Son olarak da Fast and Furious a da bi duygusallık teması ağır basmış ya, arabalar dan ziyade, Letty nin ölümü Dom 'u kahretmiş ya bi olmamış..Kız temasını ihmal etmemeyi bilmişsiniz ama!!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder