.

Diğer tüm üniversitelerin finalleri,bütleri biteyazıyoya,öss de geçti gitti herkes tatile çıkıyo ya,tüm arkadaşlarım soleyyy e gidiyo ya,ben oraya taaaaa ağustos sonlarında gidicem ya..Al işte diyorum buna!

Tatlı dün bana radyodan bi güzel şarkılar armağan ettiki.Ders çalışırkenden(evet artık ders çalışıyorum biraz şevkim var bu konuda enteresandır.) nasıl bi motive havası geldi bana niyeyse!İyi dj in havası bir başka=)Noir Desir seni!

Bachata ve piyano konusunda çok ısrarlıyım gidicem ya ben bunlara.Annemler biz küçükken bizi baleden handball a kadar her türlü etkinliğe göndermiş ama piyano dersine göndermemiş.Enteresandır ya.Kim derdi ki yapmadığın şeylerden birini bu kadar isticeksin.kim derdi?

Şöyle bişey olsun istiyorum dünyada bigün kimse kimseyle konuşmasın.İnsanlar yolda sokakta yürüsün ama çıt çıkmasın.Ama hiç kimse bi tek kelimeyi dışa vurmasın.Herkes kendi kafasındaki düşüncelerle konuşsun.Kendi halinde olsun kimse kimseye karışmamış olur..Konuşmayıp blog da yazmasın!!!Herkes kendi fikrini kendine saklasın.Hattaaa arka fonda da şarkılar çalsın böyle bi alice harikalar diyarında havası yaratılsın.Evet bunu istiyorum.

Babam geliyor!evvuet diren "babam geliyor"un vurgusunu yapmayı sana bırakıyorum=)..

Denizcanım a bi kucak dolusu şarkı:)

2 yorum:

zillosh dedi ki...

acaba aynı okulda mıyız yahu? =)
bu tarihlere sınav & ders bırakan tek okuL istanbul üni oLsa gerek! şaka gibiiiii

special n dedi ki...

evet kesinlikle öyle!!sadece istanbul üniversitesi sonbahar a bir kala kapanıp sonbaharda açılır!!ve biz kurbanlarrr..

Yorum Gönder