.

amansız

Bu yazı seneler ve seneler önce defterinin bi köşesine kazanacağı paraları hesaplayarak, bir Porsche 911 alma hayallerini pek ciddiye alan direnk e ithaf edilmiştir.Şimdi seni çok daha iyi anlıyorum:Dd


Sabah staja geldim, bilgisayarı açtım,maillerime baktım ki brandmail den mail gelmiş, Brandmail Temmuz şeklinde.Bir bölümünü de Pagani Zonda Roadster F e ayırmışlar.Ooo bana böyle içerikli mailler gelmezdi dedim.Sonra oturan göbek -kendisi de tavsiyelerim üzerine bir blog yazarı oldu- sohpet ederken ona hemen linkini verdim.


O da bana daha alımlısını yolladı gerçekten çok hüzünlendim.Bi tane adam var sürekli araba diyemiyeceğimiz makinelerle oynuyo,sürüyo gibi duruyo ama oynuyo.Çok amansız..
Şimdi beni bi düşünceler silsilesi sardı: Ben ne zaman Brabus SL kullanırım ki??Sahip olamam di mi?di.. -70 ime geldiğimde benim için bişe ifade edemiceği için önümüzde ki 15 bilemedin 20 yıldan bahsediyorum ama.-




Tüm bunların ışığında yazılarım altındaki "Nasılmış" bölümünde bir değişiklik yapıyorum.Artık Leon yok..

1 yorum:

direnk dedi ki...

yeni okudum yazıyı, niye yaramı deşiyosan :D

Yorum Gönder

gelen giden olur