.

İstanbul'a tembihler

3 milyon blog yazımda da bahsettiğim Mersin'e gidişim bu akşam itibariyle sadece sözde kalmayan,aynı zamanda icraata geçmiş bir eylem olacak. 22:00 arabasına yolcu kalmasın mı?Nası sevinçliydim gideceğim için! taa ki; (niyeyse hali hazırda hergün mesaj olarak gelir)mersin hava durumunun perşembe 38 cuma 39 derece olduğunu görene kadar.Görüp de inanmazdım ama biliyorum o dereceler doğruyu söylüyo.Aksine İstanbul'un öylesine serin ve akşamları yayla havasında olması daha neşeli.Yine de gidiyorum orda sıcakta bicibici yemek başkadır,havuza girmek değerlidir,güneş daha bi neşeli parlar(yakar?),deniz daha az b.klu görünür,mesafeler daha yakındır,sevdiklerin ordadır. dır da dır..Ama yine de giderken içim biraz rahatsız o yüzden bi kaç şey söylemeden geçemicem:
  • Dün senin bi kısmını Atlı Köşk'ten izledim İstanbul.Emirgan taraflarındaki rahatlatıcı,sakin,gemilerin kayarcasına yol aldığı,ozanlara şiirler yazdıran kısmına baktım uzun uzun..O havanı ben gelene kadar ve önümüzdeki 20 yıl kaybetme çünkü 20 yıla ben oralarda konuşlanmış olcam.kesinn..(tespit:Müze girişindeki at heykelinin kuyruğunun ucunun topuz şeklinde toplanması.)
  • Küçük Beyoğlu'ndaki dumansız hava sahasını es geç.Çünkü orası öyle güzel,öyle eğlenceli.Dumanlı olsa da eğlenceli olan insanları mekanlardan mahrum etme.Dışarı çıkacak arkadaşlarımı 2 ye 3 e düşürme.Bu konuda bişeyler yap.
  • Köprümü uzatabilirsen uzatabilirsin.Beni eve götüren o yolun tümünün köprüm olduğu o günlerin temelini at..Yaparsan Emirgan'a biraz daha sonra giderim..
  • Bana yaşattıklarını da unutma.İstanbul diye tutturup,ölüp,bitip en sonunda %30 ilime irfana %70 sana geldiğim o günden bu yana olan şeyleri unutma.Onlar anıdır değerlidir.
  • Ayhan Sicimoğlu'na dikkat et.Sıcaklarda burda diil şimdi ama eni sonu gelicek gerçi Eylül den önce gelmez gibi ama olur da gelicek olursa bak O'na.Ben onunla yemek yapmak istiyorum çünkü.
  • Bi de beni özle.Anlatıcak şeyler biriktir.Geldiğimde seni bu sefer karşıdan izlicem, mesela Kanlıca'dan bu taraflara bakarken "neler neler" dedirtcek süprizlerin olsun.

Dilek Sabancı'ya kucak dolusu sevgi:d Vista Tourism i kurup da böyle güzel şeyler yaptığın için teşekkür sana.20. yılı kutlu olsun.

İstanbul'a Sesleniş: Atlı Köşk'e şimdiye kadar gitmeyen varsa şimdi elinde ne iş varsa bırakıp gitsin.Giremeseniz de fikriniz olur ki yolculuk bile keyifli.Zaten de girersiniz..
Ziyaret Saatleri:
Salı, Perşembe, Cuma, Pazar : 10.00-18.00
Çarşamba, Cumartesi : 10.00-22.00

Giriş Ücretleri:
Tam : 10 TL
İndirimli : 3 TL (bu blogu okuyanlar tam tamına bu fiyata girip gezebilirler.)
Grup İndirimi : 7 TL
P.S:Orda bi ses kayıt cihazı bulursanız bana ulaşın,dün kaybettim şirket malını çünkü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder