.

ıce age 3d


Daha da bi filme yetişmek adına ışınlandığımı hatırlamıyorum.(evet bazen kimi çok istediğim şeylere ışınlanabiliyorum.Zaman kırılması olaylarına giriyorum hatta. öylesine şeyler yapıyorum yani.)Ice age e yetişcem diye bir dk da giyinip 4 dk civarında dolmuş yolculuğu çekip iki dakika ışınlanma temposunda koştuktan sonra film başlayayazarken yetiştim.Boş iş ya kesin kaçırmamam lazım dedim..Güzel ve fazlaca geyik bi Ice Age 3 de olmuş kanımca ama okadar fazla geyiği cülükler anlamadı. .Onlar düşmelere kalkmalara güldüler.

Ama diğer iki filmi daha iyi gibiydi.Yoksa Kıbrıs ta her cumartesi "sabah sıkıntısı" kuşağında öleyazarken kıbrıs tv de Ice Age in 1. si oynadığı için onunla ayrı bi gönül bağımız yok.Bi 5 ay rahat her cumartesi verdiler..Ana Haber rutinliğinde hiç sekmedi o..

Ablamlarla birlikte girdim filme.Ucubik 3d gözlüklerinin yerini pulpfiction artist gözlükler almış.Dayanamadık tabi:


Cinlerime kucak dolusu sevgi.Mersin de olsam da sizi özledim hacıyıııı:d

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder