.

sıcak!büt!tatil!özlem!yemek!içmek!

Blog başlığımın gnctrkcll play sloganı gibi olduğunu yazdıktan sonra farkedip paylaşmak istedim.Tıkla! Dinle! Paylaş!O sitede sanki biraz soundklan havası var ama incelemedim.Playlist oluşturuyosun, herkes dinliyosa..Evet soundklan gibi.

Çok ama çok sıcak!Bi yerde iş yapmak için fazla sıcak,arap ülkelerinden gelenlere meltem havası,yaz tatili için ideal bi hava var!Daha ne kadar ders çalışmak zorunda kalıcam bu sıcakta düşünesim gelmiyo hiç!Her gün şu balkonda çalışırken komşunun "kolay gelsin kızlar" diyip acıması ne zaman bitecek.Evde iki İÜ lü olarak çektiğimiz acı ne zaman dinecek!Cuma bitiyo..
Amfiler daha bi sıcak zaten!Sınava her girip çıktığımda eriyerek üçte birimi falan amfide bırakıyorum, o derece sıcak.Güneyin çocuğu olarak ben bile bu kadarı ayıp diyorum.Fakülte girişine kadar uzayıp, evet uuuuuuuuuuuuuuuuu-zayıp giden o yol da aslında bi çölden kesit.Çok feci çok.O yolda böyle yürüdük yürüdük bitmedi.






Şu yazılarımın serzenişli olması biraz da büte kalmamın verdiği serzeniş.Erasmus??..

Mersin diye artık geceleri sayıklıyorum herelde.Niye bu kadar özlediğimi bilmiyorum ama.Sanki daha çok tatili özledim diye.Yani bu yaz tatil Çeşme de deseler Çeşme yi özlerim büyük ihtimal.Ama bi de tantuni var onu da özledim diye bu seferlik de Mersin olsun.

Yemeğe okadar sardım ki okuyucu.Beni bilen bilir nasıl çok yediğimi.Big King XXL ı king alıp 8li onion rings i yanında löp löp yediğim günleri haftanın hatrı sayılır günleri olarak belirledim.Dışarda bağımlı şekilde hızlıca yiyebilceim bi başka şey de ıslak hamburger.Onu da çokca yiyorum.Şimdi bide ders çalışırken abur cubur da var.Önüme diziyorum böyle içecek çeşitlerinden başlayıp çekirdeğe kadar uzanan abur cubur tabakları oluyo bazen.Açık büfe tadında.Kilo almayan ben kendimden korkar oldum,korkulacak derecede yiyorum çünkü.Annemlere sorsak hiç yemiyorum ama..Sıcaktan azıcık iştahım azaldı ama azıcık.

Sınavlar bitse ya artık Irish Pub a gidilecek.Küçük Beyoğlu na tabiki gidicez.Bugün arkadaşım juju dedi mutlu oldum.Tabi hemen apple mojito güzelliğini anlattım ona.Sonra ikimiz de mutlu olduk.Selen sana sesleniyorum senlede bi gar kahvesi içeceğimiz var.



Tüm bu konuların arasında en başta benzetmelerden bahsetmişken, sonda da bir başka benzetmemi paylaşmak isterim.Pitbull adlı şarkıcının I Know You Want Me adlı şarkısının kılibindeki kimi hareketleri Bedük ün kimi hareketlerine çok benziyo.


Ozaman ben yemek yiyim....

4 yorum:

direnk dedi ki...

yazın karpuz çok yiyosun ondan oluyo diye bi baba yaklaşımıyla iştah azalmasının nedenini söyleyeyim hemen :)

bide gidin o küçük beyoğluna güzel orası. hı hı..

Daçe dedi ki...

hmm madem karşılıklı bloglarda cevap veriyoruz, şöyle ki..

evet denizi öldürdüm ve yerine geçtim. yeni deniz benim:P yok tabi öyle değil de birkaç haftadır benim de yayınım var artık:)

bu arada diren haklı olabilir çünki eğer karpuzla alakalı bi mantık varsa ben hiç karpuz yemiyorum ve yazın kışa göre bayaa bi arttı iştahım. ters orantılı tamamen..:)

special n dedi ki...

burdan çıkarılacak ders şudur ki karpuz iştah keser.. ders dolu şu anlarımda bir radyo odtü dinlerim ozaman.

Winds Of Doom dedi ki...

ama karpuz yenilir ki...(:
sen boşver radyoyu felan.git gez dolaş.istanbul'un tadını çıkar.evet,yap bunu!
bana kulak ver sen!(:

Yorum Gönder

gelen giden olur