.

gizli gizli

Eskiden akşam yemeğini sevmediğimden anneme atarlanıp yemezdim yemeği,O da bana başka yemek yapmazdı.Ben de akşam herkesler odalara çekilince ekmek kaçırır "gizli gizli" yerdim.

Eskiden ablamın makyaj malzemelerini,kıyafetlerini,okul ceketini dahil "gizli gizli" yürütüp sürünür ve giyinirdim.Evet cinim ama şimdi herşey şeffaf sen merak etme.

Mesela kesinlikle yapmam yapanı da anlamam "gizli gizli" sevdiceğin mesajları okunur.Ama kendi telefonun daha gizemlidir.O nası bi tezatsa..Aslında şimdi farkediyorum ki kıskançlıkla ilgili olduğunu düşündüğüm bu şeyi yapmasam da,"gizli gizli" kıskançlık tohumlarının bende de kimi zaman yeşerdiğini hissediyorum..Ama umursamaz tarafım pek bi ağır şimdilik..ümitlenmeyiniz,sevinmeyiniz. .

Bunun gibi herkes bişeyleri "gizli gizli" bişeyler yapıyodur muhakkak!Büyüdük-sıra yapılan şeyler ve gizlilik derecesi değişir tabi.Evet okur çözdün.Çözemediysen yine de "evet okur" .bişeyler yapıyorum yine "gizli gizli"; bayaa zararsız bişe.Ne bana, ne sana nee insanlığa yarar bişe aslında ama onu hergün görevmiş gibi yapıyorum.Yıllar yılı bilinçaltıma işlenmişlikleri izleyip güncelliyorum.Cok aleni bi açıklama olmasa da bu artık "gizli gizli" değil.

Bi de "gizli gizli" bi blogum daha var.Duygusal yazıyorum ona..O yüzden kimse bilmiyo onu.Zaman zaman ziyaretçileri oluyo ama sürekli diil kesinlikle..Herkese bu kadar açık olunmaz diye o da "gizli gizli".

"Gizli" kelimesini de sevdim şimdi. giz-li..çilek-li gibi,sanki bişeyli,bilemedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder