.

durum güncellemesi#2

Bugünün en güzel yanı bomboş bi klimalı 71T ye binmem,bomboş yolların olması,ve de adamın tüm bunlara rağmen 1km. hızla gitmesi..evet sonuncusu öyle iyi diil ama yine de genel olarak iyi bişey oldu öğlen sıcağında.

Nazlı yı okadar özledimki!ama tatilimden vazgeçmem ne yazık ki.Mesela O buraya gelirken ben oraya gitsem bunu yaparım evet, Naz ı görüp öyle gidiyim demem çünkü tatilim o derece önemli..Zaten Naz da ben gelmeden oradan gitmez o yüzden böyle rahatcana konuşuyorum.İkizimden bahsetmişken zamanlardan bi zaman ikizlerin günlüğü(artık o site yokmuş) nden tanışıp can olduğumuz diğer bir çiftle yarın buluşabilme ihtimalimiz üzerinde duruyorum şimdilerde.Buluşma "ikibuçukluk buluşma" olarak tarihte yerini alacak.Naz gelene kadar...

Saçmasapan buluşmalarım oldu bugünlerde ama onlara da aldırmamayı öğreniyorum.İyi gidiyo yani.

Annemin beni gönderesi yok ona çok sinir oluyorum.Ben daha fazla kendimi bişeylere göre ayarliyamicam çünkü zar zor kendimi ayarlamışım.Kader kısmet kimse olmazsa da artık ben gidince...Bu yüzden atılan tripleri şu blogun bizden az bi kesimin okuduğunu göz önüne alarak sonuna kadar kınıyorum.Çarşamba günü giderim ben Musty le..

Giderayak yine de İstanbul u bırakamicağımı söylemek isterim. .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder