.

75/2 durum güncellemesi #5

Merhabayn dostlar.Ne zamandır internete "o derece" sıklıkla giremiyorum,hüzünlüyüm aslında okul mokul alışık olmadığım şeyler var yine..Girdiğim zamanlarda bloguma post attırmamak için  kendimi zor tuttum zamanı gelmemişti. neslea ya bi iki cümle attırdım ama bu sıralarda bir ilkler serisi oldu.

Daçe nin blogundaki sevinci bi önceki postta 75/1 olarak anlattım.Ben de nacizane 75. postumu yazıyorum.İlk defa bişeyi bu kadar düzenli azimli yapıyorum.Hayırlısı valla yazmak güzel şey.Herkesin bi blogu olsun dileğimi tekrarlıyorum.Herkes dediysem tam da herkes demedim ama.

*Tavla oynamayı öğrendim iyice okur.Baya da geliştirdim kendimi.Deşifre etmiceğime sözverdiğim için kimleri kimleri yendiğimi söyliyemiyorum.Ama resmini koyarım.O kadar hukuku hiçe sayamam, Kallavi de yendiğimi de söylerim ama isim veremem,olmaz.. Aylin de vardı,Aylin i de üzdüm de aramızda hallettik.Bundan sonra Aylin  yazılarımda sıkça geçer diye düşünüyorum.Saçmasalak düşüncelerin aksine Aylin le de blog aleminde tanışmadım..yaarebbim yaa




*Tavla demişken geçen hafta Pazar günü mis gibi iki insanla buluştum.Kendileri  yazlıktan arkadaşım olur.Niye tavla demişken derseniz içlerinden biri-kendisi Baransel olur- nin tavla tutkusu.Bir insanın aklından geçen 5 şeyden biri tavla olabilir mi diye sorarsanız; bana kalırsa onunkisi 4. sırada falan yer alıyo. ve yine fotoğrafı olmadığı için bu postta da ünlü olamayan MehmetEmin :) Devamı gelicek ama bi dahaki seferee..

*Çok ilginç bi rüya gördüm dün.Oturma odasında -niye bilmiyorum çeşitli arkadaşlarımın evlerinin oturma odasında- otururken, ve yine niye bilmiyorum maç izleyip cips yerken terlikle timsah öldürüyoduk..Terlikle ama.Bi de timsahlar hamamböceğiymiş gibi koltuğun altına,çekili perdenin hemen duvar köşesindeki kısmın altına falan kaçıyodu.Issırayazıyodu diye de korkuyodum.Ama bildiğin pata küte vuruyodum.Terliğim de vardı yani,halbuki ben hiç terlik giymem.Komik de bi terlikti hiç anlamadım rüyayı.Her zamanki gibi bunu da 800 yıl sonra hatırlicam!..ve şu rüya tabirleri sitesi tabiri caizse azıma zçtı!*Rüya görme makinesi de yapmışlar.

Ben unutmuyorum ya.Kısa dönem hafızam hiç silmeye programlanmamış direk uzun döneme atıyo.Önemli önemsiz ayrımı yapmıyo.Hani numaraları ezberlersin hiç unutmazsın o olur,işte isimler, sıfatlar, dersler bilmemneler olur yani önemli şeyleri unutmazsın.Ama ben taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 6 yıl önce olan diyaloğu hala harfi harfine hatırlıyorum.Konuşmanın nerde geçtiğini de saat kaç onu bile söylerim.Önemli olduğundan da diil.Şu söylediğim Diren in kardeşini hacker olarak yetiştirmek istediğini söylemesiyle ilgiliydi.Böyle şeyleri unutmuyorum.Yazılan şeyleri,öylesine  bi adamın yoldan geçerken yanındakine söylediği ve benim duyduğum şeyleri böyle minnacık küçücük şeyleri unutmuyorum.Bi gün, bi yerde çat diye de aklıma geliyo.Ama bi yolu ikinci kere bulamam, gerçi onun herzaman için farklı bi konu olduğunu düşünmüşümdür.


Aslı ya burdan sevgilerimi iletiyorum.En tutkulu okuyucum seni ilan ediyorum.Merakla heycanla bekliyorsun,böyle devam et :p Öperim..

4 yorum:

NOTJOEP dedi ki...

aaabi aaabi amila bi

aaabi aaabi amila bi..

vay vay vay neler duyuyorum, neslican buyumus de tavla oynarmis.. aah ahh, keske speed de ogrensen bi gun de kapissak..:D

special n dedi ki...

ahhaha o gülüm yazılı kol da boşuna blogumda yer almıyor co dikkatini çekerim :)

Daçe dedi ki...

"herkesin blogu olsun ama tam da herkesin değil." dileğini ben de her internete girişimde aklımdan geçiriyorum. herkes yazmalı bişeyler. ama tam da değil. yazdığın şey cuk oturuyo o yüzden..

azminin kırılmamasını diliyorum ve nice 75'lere diyorum ben dee! :)

(inönüye geldiğim zaman haber vereyim ben sana, bi kutlama yapalım. o kadar yazmışsın, gerçekleştireyim yani dimi.:) )

special n dedi ki...

gerçekleştirilesi ama!İnönü olmasa da havai fişek gibi girişimci fikirler de görüyorum orda:)

çok mersi sevgili daçe bu ortalamayla gidersem yaklaşık 1 yıl sonra ben de 250. post umu yazabilirim.peheeeyyy daha da çok varmış amaa..

Yorum Gönder

gelen giden olur