.

hafta ortasından hafta sonuna

Merhabalar herkese, hafta sonuna tek kala neşemiz son hızla yerine geliyor!Blogumun teması kendine farklı bir yol çizmeye karar vermiş olacak ki beni terketti.Fotoğrafları, arka fonu çıkarmaz olunca ben de istemeye istemeye değiştirmek zorunda kaldım.Ama şimdikini de sevdim değişik bir havası var.Ama yine de değiştirme taraftarı mıydım, pek değil.


Geçtiğimiz hafta sonu karşıya gittiğimden ve bana karşıdayken buralardan pek uzaktaymışım gibi geldiğinden garip bir ruh hali içine girmiştim.Ama chillout havamın yerine gelmesi için yetti de artmıştı.Bu hafta sonu bir şeyler yapmadan durmak bana biraz garip gelicek gibi.Sanki diğer zamanlar garip gelmiyomuş gibi de konuşurum!Neyse zaten yapıyorum aslında, çaktırmamak için böyle söylüyorum:))


Dansın n' halinin tango olduğunu düşündüğümden dibine kadar inmeye karar vermiştim, derslere başlamıştım.Derste sadece üç çift olmamızdan kaynaklı özel ders havasından hızla ilerleme şansımız çok daha yüksek oldu.İki haftaya kadar dans pistlerine atılırsam şaşırmayın!!Tabi önce bi partnerim olsun gidicek. Ahah..Kendi tango'n fotoğraflarım burada ne zaman yer alır bilemiyorum.
Örnek vermek gerekirse bir ocho yapmanın zevki pek az şeyde var.hihih




Hafta ortasından hafta sonuna doğru geçerken, haftanın her şeyini biraz atmak adına küçük organizasyonlarla neşeli vakit geçirmek hepimizin hakkı.Bu söylediğim her ne kadar benim ''yoruldum'' dediğim zamanlarıma denk gelmiyorsa da yorulan okuruma bunu yazmamalı mı, yazmalı.Kahveden akşam üzerlerinde vazgeçip ''happy hour'' luk saatler günün en tatlı saatleri olabilecek nitelikte çünkü.Biz yaptık oradan biliyorum.Mesela bunu yapmak için Midpoint, House Cafe, Leb- i Derya Asmalı Mescit gibi yerler bizim için ideal olabilir.Aslında karşı tarafta da yerler söylemek istiyorum ama ben karşının çocuğu diilim ki.






 Happy Hour u unutmadan.


 öptüm'n..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder