.

Şimdi Uzaklardayım

Herkese iyi pazarlar!!Benim için yeniliklerle dolu bir hafta ve hafta sonu olduğunu söylemeliyim.Hafta içindeki yeniliklerimden zaten bahsetmiştim.Bu hafta sonu biraz daha farklı şeyler yaptım ve uzun zamandır yaptığım bir şeyin, şimdiye kadar yaptığım en güzel şeylerden biri olduğunu kendi kendime pekiştirdim.Müzikle olduğunu belirteyim:)


Kitap gibi okuyabileceğiniz bir blog var.''Şimdi uzaklardayım'' Ürdün den Arjantin e dünyayı dolaşmış ve  gezip gördüklerini bu şekilde aktarmaya karar vermiş bi adamın blogu.



Gittiği,yiyip içtiği, gördüğü her şeyi yazmış.Ben sitede o ülkeden bu ülkeye atlamanın yanında, ziyaretçi defterine neler yazmışlar diye göz attığımda blogun sahibinin de İAL mezunu olduğunu gördüm!!Bunu keşfedince siteyi biraz daha seviverdim:)Kendine göre planladığı dünya turunu tamamlamış ve sitesinde en son yazısını, blog tanımını ''bir dünya serüveni(idi)'' olarak değiştirerek, yazmış ve siteyi tamamlamış.Okunasıbi site.Göz atmak gerek Şimdi Uzaklardayım




Yakın zamanda İFB yani İstanbul Fotoğraf Buluşmaları gerçekleşecek.Çoğu fotoğrafçıların yanı sıra birbirinden güzel fotoğraflar sergide yerini alacak.Ayrıntıları için diğer bir haftasonunu bekleyin lütfen,ve o zamana kadar bir kaç kareyle idare edin:)



Pazar köşemiz bu olsun;



Nefis sıcak çikolata içebileceğiniz, güzel fondüler yiyebileceğiniz minik bi yerden bahsetmiştim J'adore. Şimdilerde yan tarafında, ikinci yerinde yemek menüsüyle de çalışmaya başlamış.Aslında cafe,bar,restoran bir yerden çıkıp başka bi yere büyümek için geçtiğinde hep olayın büyüsünün kaybolduğunu düşünürdüm.Ama J'adore o büyüden hiç bişe kaybetmemiş,hatta fransızca şarkıların yanına güzel yemekler eklemiş.Yemekler ekstra lezzetli olmasa da, aynı şarkılarla yemek yemek gayet keyifli!

Ve pazarın güzel şarkısı;



iyi pazarlar!


öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder