.

haftasonu planları

Haftosununa bi tık kala herkese merhaba!Geçtiğimiz iki gün birinin Meksika diğerinin Fransız usulü olmasını uygun gördüğüm yemekleri yaparak masaları şenlendirdim!Amatör aşçılık hayatımın olanca süresindeki 'hayatımın' yemeğini yapmış olabilirim.Mutfağa giriş saatinin, 5 çayından önce olmasından ziyade, yemek saatine yakın bir zamana denk gelmesi, stratejik hareketlerimin en oluru oluyor.

Hafif bir sakatlığa mahal vererek 1 günümü sonsuz playstation oynayarak ve keyif kahveleri içerek geçirdim.Bu gözbebeğim tangodan eksilen 1 gün demekti ama yenilenmeyi bilerek sahalara geri dönmeyi bildim!

Time Out İstanbul,  İstanbullu okuyucuma değişik olabilecek mekan alternatifleri sunuyor.Pahalısından ucuzuna bir çok mekanı içinde barındıran listede bana kalırsa hafta sonunda, Nevizade de gençler olarak rock müzikle vakit geçirmek isterseniz Peyote ye, lounge müzikle sohpetler etmek isterseniz Babylon Lounge a ya da 11:11 e, güzel yemekler yemek isterseniz Bi Buçuk, House Cafe gibi onca yeri tercih edebilirsiniz. Tüm mekanları görmek için tık tık.


***Ben bu kadar yazıp çizmeme rağmen, bir yerlere gidiyor muyum? hayır. Sınavlar demiştik, sınavlar..

Mekanlar demişken Asmalımescit te Babylon sokağına girmeden tam köşedeki 'Corner' ın farklı bi havası var okurum.Jazz,blues,chillout müziklerinin etrafını sardığı minicik bi mekan.Geçtiğimiz günlerde orda sohpet muhabbet eşliğinde güzel zamanlar geçirmiştim.Diğer yerlerin yanında tercih etmenizi sağlicak farklı bir özelliği olmasa da,dışarıdaki masaları iyi ısıtabildiklerini eklemeliyim!!

İstanbul Film Festivalini hatırlatarak okula gitmek adına hazırlanmaya gidiyorum!!Herkese iyi haftasonları!



öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder