.

benim nergisim var!

Herkese merhaba!!Bugün ilk kez ikinci elden nergisler almamı sağlayarak, günümü hemencicik güzel başlatan ikizimi 123456789 kat daha fazla sevdiğimi söyleyerek başlamak istiyorum.Çiçekleri alınca bahar sabırsızlığı bi tık daha arttı içimde.Sabırsızlık diyorum,çünkü havalar her ne kadar kar soğuğundan uzak olsa da bahara daha var dedirtiyo ve her geçen gün içimdeki sabırsızlığı da arttırıyor.Zira şu an sağanakçasına yağan yağmur cümlelerimi de destekler nitelikte!Bahar konusunda ne derece sabırsız olduğumsa geçen sene baharın gelişini ''bahar geldi mi'' serisiyle yakından takip etmemden anlayabiliriz aslında.




Günüm böyle sevinçli başlayınca güzel başlayınca güzel kahvaltı ve sonrasında güzel planlar da ardı ardına geldi.Bugün ilk defa evine gidiceğim bi arkadaşıma eli boş gitmemek adına damla çikolatalı kurabiyeler yaparak kendimi ve onu neşelendirmeye karar verdim.Az sonra naz la yapım aşamasına geçicez bakalım..


Direncanımla süpersonik planlarımızdan bi tanesini gerçekleştirmek üzereyiz ve ben bunun için çok heycanlıyım!!


***Ve yapım sonrası edit:yapımını görmediğin pasta/kurabiye/tatlı yı yapma, anne sözü dinle...Nasıl bir felaketle karşı karşıya kaldığımı tahmin edemezsiniz.Çok feci oldular:))Eli boş gidiyorum


Bugün itibariyle tangoya tekrardan başlamış bulunuyorum!!Piyano çalma planlarım sekteye uğruyor olsa da tangoya tekrar başlayabilecek olmam çok sevindirici!!Litera daki tango akşamlarına gittiğimi düşünüyorum da, hoşş!!Tabi tangoya başlayabiliyor olmamın bi götürüsü oldu o da tiyatro oyunumuzun çıkmayacak olması.Ortak kararla topluluğun tek oyun çıkarmasında birleştik.Ne biliyim zaten benim sahne korkum vardı da çaktırmıyodum:))


Picasso sergisini hatırlatmak isterim.Bi de direnk bana yemek yapmanın püf noktalarını da öğreticekmiş(püf noktalar için bkz: yemekteyiz eryaman)İhtiyacım olduğu kesin!!


öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder