.

Pazar yazısına n'oldu?

Merhabalar herkese!Pazar yazımı büyük cin'in bir doktora öğrenci olması,üstüne üstlük bi derece rahatsız olmasından dolayı, onun görevlerini devraldığım için yazamadım.Burdan diyorum ki cüzzi bir miktara.. :))


Pazarın o karşı konulamaz havasında elbette evde oturmadım.Pazarın o güzel havası, Beyazıt,Sultanahmet ve Gülhane gibi yerlerle doldu.Bu sefer bi değişiklik yaptık ve taksimden vazgeçtik ve daha bir halka,turiste karıştık.Oraları ilk defa bi tık daha ayrıntılı gezdim.Anıtlar diyelim, heykeller diyelim.İstanbul da olmayan okurum; büyük ihtimalle sen ne zaman buralara gelsen, burası olanca soğuğuyla geldiğin yeri özletiyor olur.Nispet yapar gibi olmasın ama hava şukelaydı!




Yukarıda ki fotoğrafların mekanı; Beyazıt taki bir medresenin avlu kısmı.Güzel nargilenin keyfine varmak ve sohpet etmek için insanlar oraya gerçek anlamda akın ediyor.Mütemadiyen!!

**Organizasyonlara tekrardan başlıyorum sanırım.Bu sefer konser organizasyonlarında yer buluyorum gibi.(bkz: David Guetta)

pazar köşesi; 
                              


Dün akbilimi kaybettim!Hızımı alamayıp defterime kısa bir serzeniş yazısı attırdım!(bkz: bugün de halkla gittim) 


İnfected Mushroom konseri için heycanlanmaya başlayabiliriz!!23 Nisan'da Bronx, sanırım kendi bünyesindeki en kapsamlı organizasyona imza atıcak ve İnfected Mushroom u bizlere kavuşturucak. Evet, heyecanlı!!

İstanbul Film Festivali için eğer 'Paso Film' kartı  alabilirseniz en güzeli oluyor.Öğrencilere 10 tl karşılığında veriveriyorlar, böylece istediğiniz filme girebiliyorsunuz.Bir film festivali kaçmaz.

**Bir Farid Farjad konseri daha yaklaşıyor.

İstanbul Fotoğraf  Buluşmaları nın etkinlik programı belli oldu okurum.Bu yıl biraz 'Haberleşiyoruz' . Etkinlik programı için aşağısı;


pazar şarkısı İnfected heyecanından; 




öptüm'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder