.

neden istemediğimiz işi yapıyoruz?

''Her zaman istediğimiz şeyleri yapamayız.'' özlü söz kıvamındaki cümleyi ilk kuran, ve dahi yayan kimse, onu hayatım boyunca affetmiyorum..

Aslında yaklaşık 40353462 satırlık bir serzeniş yazım vardı ama istemedim, bu yazıyı  bloguma koyarak okurumu germek istemedim.Okurum beni destekliyor onun da bilincindeyim. Kamuoyu yoklamam beni istediğim sonuçlara ulaştırdı.

Yapma okurum.Sen de gençsin, ya da istediğin bir alanın sahibisin,mutlusun.Ya da diretiyorsun,en fecisi.O kadar boşuna çalışmadık, boşuna olabilitemizin fazlalığı üzerine kafa yorup seçimler yapmadık.Gerisini de azıcık düşünüp ona göre ''gereğini gördük''(bkz: dava sonucu). Ben şimdi diretileni(mahalle baskısı kıvamlı diretilen) yapmasam da beni benle bıraksalar..

Kusura bakılmasın..



öpmüyorum'n

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder