.

bir iki nostaljik şarkı,bir iki güzel yer

Nostaljik dediysem okadar da diil bir Edith Piaf a kadar gitmez.Ama farkediyorumki bir zamanlar çok sevdiğim,ama yeni sevdiğim şarkılarla unuttuğum bir dolu şarkı var..Sürekli yeni yeni yeni bişeyler çıkıyor,aklımız yeni soundlara kayıyor.Kulağımıza kimi zaman İbrahim Tatlıses dahi hoş geliyor ama biz ondan çok daha güzel şarkılar dinlemişiz geçmişte onu unutuvermişiz.İşte bunlar aklıma düşerken ben ikibin asırdır dinlemediğim şarkıları dinledim,mutlu oldum,mp3 üme aktardım.Senin de varsa böyle bi durumun bak şarkılarına,dinleyince cidden mutlu oluyosun..

Bugün bir mide bulantısıyla kalktım yine bir açiyim bakiyim bilgisayarı ne var ne yok diye.Baktım gerçekten birşey yokmuş internette.Müzik dinlesem dedim benim için en nadide şeylerden birine ulaştım, evet arşivime.Ben bir harddiskin içindeki şeyi bukadar sevebileceğimi hiç düşünmezdim okur.Şuncacıktan biraz uzak kalsam özlüyorum müziklerimi.Bi gün silindi zannettim nasıl korktum n'aaptınız yaaa diyip gözlerim dolar, yüzüm kızarayazarken baktım duruyolarmış orda.Ama "öd patlaması" diye tabir edilen şey yüzünden öbür tarafa yolculuk yapacak biri daha olacaktı bu yüzden,neyse olmadı..

Dünkü gazetede İstanbul'daki en iyi 10 Teras ı yazmışlar:
1- Nu Teras
2- Vogue
3- Gaja
4- Mikla
5- 360
6- Bebek Otel
7- Leb-i Derya
8- Peymane
9- Adile Sultan Sarayı Borsa
10- İstanbul Modern

Ben bunların 3 üne gittiğimi farkedince sadece üzüldüm.Tabi bir de Nu Teras a gitmeyişimiz(!) var.Onun hikayesini hüzünlendiğimi bildirerek geçmiş postlarımda bahsetmiştim:)Nu Teras ı merak ediyorum ama..360 ın İstanbul Modern in ve Adile Sultan Sarayı nın gerçekten ama gerçekten mükemmel manzaraları var.Hepsinde güneşin batışı ayrı,akşamı ayrı,sabahı ayrı.Ben olsam Atlı Köşk teki "Kahvaltıda Jazz" konseptini de göz önünde bulundurur,bonus olarak da orayı yazardım.Ne vardı yazsanız!!

2 yorum:

No dedi ki...

hahahahaha, nu teras'a alinmamamiz.

bu iste bi is var mi sence?

special n dedi ki...

bilinmezki orası..Duman grubunun alınması gibi bi kriter varmış meersem orda!

Yorum Gönder