.

durum güncellemesi#3

Blogum hala düzelmedi!Takiptekiler bölümünde hala güncel çıkmıyorum.Sanal alemin sorunları hiç bitmiyo.Hüznümden de bişe kaybetmedim hala..

Bütün arkadaşlarımın Anadolu Yakası na taşınmış olmaları kafamda soru işareti..Okadar bütün arkadaşlarımki artık biz neden burdayız sorusunu soracaktım kendime!..Anadolu yakasında okul daha mı çok nedir.En azından bütün bir Beyazıt,Avcılar İstanbul Üniversitesi zaten! orda napıyosunuz kie..Neyse yine de hepimizin artık evi var.Bizimki "aile evi" konseptine uydurulmaya çalışılsa da direnişimiz devam ediyor, bakalım..Samuray dün Kadıköy den ev tuttuğunu belirtti.O da arada bu blogu okuyo biliyorum.O yüzden selamlar:)

Staj günlerim 2 den 3 tam güne çıktı..Hayırlı olsun mu?olsun..

Geçen Pazar hint yemekleri yapan bi yere gittik Sultanahmet te.Adı da Dubb.Dubbing den geliyomuş adı.İstanbul daki Hintlileri toparlamak birleştirmek gibi..Lezzetli buldum hint yemeklerini.Özellikle "Samosa" adlı o böreğimsi yemeğimsi şeyi çok tuttum.Yeşil bir acı sosla yiyosunuz ama yeşile aldanmayın onun da tadı güzel.Neden böyle bişe yaptıklarını anlamadığım "mangolu ayran"ı -Lassi diyolar ona- içmeyi de reddettim.Böyle yemeğin yanında meyveli yoğurt içiyomuşsun gibi,yiyomuşsun gibi değil içiyomuşsun gibi..Ekmekleri pide gibi ama birazdaha hamurumsu.Biz sarımsaklısını yedik, onun da özel bi adı vardı ama hatırlayamadım şimdi.Baya güzel bir yemekti ama.Herşeyin baharatlısı da iyi oluyomuş onu görmüş oldum.Normalde elle yenirmiş aslında hint yemekleri.Elle yemenin pratikte bayaa zor olduğunu orda gördüm.Evet zor okuyucu.O püre kıvamındaki şeyleri büyük bi ustalıkla elleriyle yiyenler vardı!..Çeşitli taktiklerle toparlayıp elinle yiyosun  ama biz ne cesaret edebildik,ne de tabularımızı yıkabildik.Aslında ben çok kolay yıkardım daa..Orda bu yüzden seni yadırgicak hiç kimse yok zaten adamların geleneği o.Ama dış etkenler biraz fazlaydı.İstanbul dakiler denesin derim.Farklı yemek herzaman candır,farklı bi tınısı vardır:)


Bugün bi post a yorum yazdıktan sonra çıkan güvenlik kodu "nesori"ydi. nes-ori  Evet bence bana özeldi..

1 yorum:

Daçe dedi ki...

en kısa zamanda daçeden türeyen güvenlik kodu istiyorum google'dan. gerçi biraz zor ama, halledilir, nedir yani. (isminde türkçe karakter bulunan insanın, bulunmayanı kıskanması)

Yorum Gönder