.

değişimin ramazan hali

Bakırköy ü bilen bilir Capacity var orda.Capacity can bi alışveriş merkezi.Güzel bi atmosferi var.Al tarafta Jazz Bistro ve bi mekan daha var cafe olarak.Neyse biz Naz la (tabi ozaman standartlar yüksek) jazz bistro yu baya severdik.Oranın yemeklerini de severdik.Böyle masada tuzluk falan bulunmayan cinsten bi yerdi orası.O derece..O gün ablama dedimki "gel abla gidelim Jazz Bistro ya." O da "kızım deli misin orası nası değişti biliyo musun?"dedi.O ne ya ne değişcek nası değişicek dedim.Ve size şimdi nası değiştiğini gösteriyorum..El değiştirmiş Jazz Bistro bakın nası olmuş.





Bayanlar için namaz kılma çadırı nedir ya..Orda çıkmamış da,ikinci resimdeki maviliklerde garson tabiki başları bağlı..Bu nasıl birşeydir yahu.Bi alışveriş merkezinin içindeki bu ne çaplı bir değişiklikdir.Oha deyin,çekinmeyin..

2 yorum:

Daçe dedi ki...

peki sevgili nesli, bizim bloglarımızın "takip ediyorum" köşesinde neden senin blogun update'lenmiyor, sorarım? mesela bu blogun son update'i için "1 ay önce" yazıyor. lütfen. tez ilgilenile..

special n dedi ki...

sevgili daçe, yoksa resmiyetten berkay mı demeliyim?:d Bu nasıl olur hiç anlamıyorum.Zira blogum gün aşırı bilemedin iki güne bir yepyeni yazılarımla güncelleniyor.Şu an yetkililere sesleniyorum.Merak edilmeye..

Yorum Gönder