.

karmakarışıklıklar#2

Meteor yağmurundan naklen yazıyorum okuyucu.Çaat paaat yağıyağıveriyor.Gökyüzü şenlikli,gökyüzü bayram yeri!Sabihle şezlonga yatıp izlerken gökyüzünü eve çıkmak zorunda kalmamla kesilen yazımın nadide anı ayrı bir çaaatt efektiyle kesildi..Yine de direttim balkondan izliyorum.Müziğim daha alternatifli konforum daha konfor ayrıca blog dahi yazıyorum ama ora da iyiydi yahu.Size oranın bi resmini gündüz gözüyle çeksem kızım saatlerce naaptınız orada dersiniz.hoop bitane daha . . .

Hayatımda ilk defa, çok ama çok büyük ihtimal ilk defa Soli den ayrılmak istemiyorum..Bugün ayrılcağım gün yaklaşıyor diye ağlamaklı oldum kendi halime üzüldüm yani!..Artık çalışmalarıma geri döneceğim gerçeğimi bu kadar acı bir taraf oluşturuyo, yoksa burda vakit geçirdiklerim mi bilmiyorum..Ama ilk defa İstanbul u özlemiyorum..Daha erken özlemem için, daha tatilim olacaktı benim.Demekki daha tam tatil yapmamışım ben. Bunun için kimlere seslensem duyar hiç bilmiyorum..10 gün sonra cümbür cömaat İstanbul a dönülüyor..İlk defa canım taksim istemiyor,köprümden geçmek dahi istemiyorum..Çünkü o rahatlığı yolda gitmeden ben her akşam burda yaşıyorum..En azından okul açılana kadar burda kalmak istiyorum.Ozaman kayan yıldızlardan birisini açık olarak bu dileğe ayırıyorum.Lütfen diyorum kayarken bu dileği de al götür!

Bugün 4*400 metre koşu izledim de.Vah dedim.O kadınlara bir vahh..İnsan koşacam diye cinsiyetinden taviz verircesine vücudunu değişime sokar mı bu denli..Adlarını bilmediğim o ablalar yapmış işte..Koştukça ter değil kas saçıyor etrafa.Abla naaptın dedim senin bir kol kasını benim vücuduma dağatsak benden baya baya bişeler çıkar:d Elvan Abeylegesse lansman dışı ama..


Bi de koşup bayrak veriyolar.Ben olsam başka takımın kadınına; "al bakalım. . . deeeeerrrmişim!" der veriverirdim kendiminkine.Tabi bu doping almışım etkisi yaratırdı o camiada herelde.Bin yıl men gibi, o çeşit bir cezam olurdu.Meramımı kime anlatsam dinlemezdi de..Onlar meersem sadece kas yapmayı biliyomuş çünkü.Bide 34098349840958309 km yi 3 sn de koşmayı..Naparsın?Her gülün bi dikeni derler ama bu gülün dikeni bana bile battı,yazık.. (sen saniyelerden hızlı koşcam diye. . tı tı tı)

Perseid sana kucak dolusu sevgi..Seneye yine bu zamanlar görüşmek üzere..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder