.

gözlerim aramadı değil

Uzun zamandır yazamadığım gerçeğini hiç bişey değiştirmez sevgili okur ama bu düşünmediğim,tespit etmediğim,bir cümlelik nadide anlar yaşamadığım anlamına gelmiyor!!

Bir chillout havasında geçmesini planladığım tatilim nostaljik "yazlıkta tatil" kavramıyla pek uyuşmadı.Yine de hiç bişe yapmayıp öyle çimlerde oturmak pahabiçilemez..Yanıma bi milyon kitap aldım ama hiç birini okumadım.Bugün, beni dürtükleyip duran Elif Şafak tan Aşk a başliyim diyorum..Biraz okuyup kendime gelmemde yarar var..?Gözlerim eski beni aramıyor değil..

I see diye bir yer açıldı merkezde.Hergün bir nedenden dolayı orda olmamız gibi anlamsız bi rutinlik bi bohem yaşantı var ortada.Sıdık abi de yaptığı güzel kokteyllerle bizi arada mutlu ediyo ama!.Seviyorum orayı aslında.House,techno,elektronik gibi tarzlarda şarkılar çalıyor,ama gözlerim KB şarkılarında oynayan insanları aramadı değil..

NBA bilgilmi biraz arttırsam dedim.Zira oyuncuları herzaman beni çok çekmiştir.Gerek oyunları, gerek boyları(!), gerek formaları en önemlisi de baskete olan sevgimden bi el atsam dedim.Takdir ettiğim bir iki oyuncu yok değil..Kobe t shirt ümün yanında T Mac i de hiç azımsanamicak kadar severim.Tony Parker ı da basketin yanında kendine albüm çıkardığı için ayrı bi takdir ediyorum.Bildiğin sazlı sözlü albümü var.Aferin Parker.Bi de kuzen kuzen oynuyolarmış meersem Tracy le Vince Carter.Hergün yeni bişey işte..Ama gözlerim Michael Jordan ı aramadı değil..



Cinlerden biri bu aralar mezun olarak diğer cinlere bir kapıyı daha aralamış oldu.Tebrikler, kucak dolusu sevgiler!!:)Gözlerim sizleri aramıyor değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder